ja als ik wat weet zet ik het hier neer. Marjolein hoe komt het dat jou dochtertje het niet gered heeft? Lijkt me heel erg. Ook succes met jullie 2/3 wonder xx joyce
Tuurlijk mag je dat vragen. Mijn miskraam heb ik gehad bij 5 weken en van mijn eerste dochtertje ben ik bevallen met 23 weken. Tijdens de 20 weken echo werd duidelijk dat zij helaas geen levenskansen had buiten mijn buik. Ik ben toen ingeleid en zij is vlak voor de bevalling in mijn buik overleden... Daarna hebben we gelukkig een helemaal gezond dochtertje mogen krijgen!
Oh wat erg Marjolein dan stort je wereld toch in lijkt me. Wat fijn dat je daarna een gezonde dochter hebt gekregen. Voor jullie lijkt het me tot de 20 weken echo wel heel erg spannend. Ook zeker domme pech zoals ze dat dan cru zeggen of niet? xxx Joyce
Ja inderdaad, je wereld stort in, de wereld staat stil. En nog steeds soms hoor, kan het verdriet je overvallen. Bij ons was het inderdaad domme pech, ik slikte gewoon foliumzuur, t was ook niks erfelijks. Ondanks dat heb ik toch een verhoogde kans op herhaling. En bij de geboorte van mijn 2e dochtertje hebben ze tijdens de keizersnede ook een afwijking gevonden aan mn baarmoeder. Dus nu we weer zwanger willen worden, is het allemaal heel erg spannend weer!!! Hoe lang zijn jullie alweer aan het proberen voor een 2e kindje?
nou ik was per ongeluk 1 maand te vroeg zwanger geworden dus meteen eigenlijk. We zouden pas in feb weer van start gaan. Dus nog maar net. Ow wat akelig ik hoop toch dat je snel kunt genieten van een gezonde zwangerschap en dat er een mooi gezond beebje mag uitkomen. Ik neem aan dat je nu ook veel extra controles krijgt? xxx joyce
Oh ja... Wat gek kan het soms lopen toch he, sommige vrouwen zijn jaren bezig precies op juiste momenten vrijen etc, en jij wordt per ongeluk zwanger Maar ja, dan gaat het mis, helaas... Gaan jullie nu meteen verder met proberen of even rust? Dank je meid voor je lieve woorden! Ja ik sta nu per direct onder controle van een gyn.. Helaas maar ook gelukkig, ze houden me goed in de gaten!
Jazeker gaan we verder we zijn wat dat betreft positef maar nuchter ingesteld. Weet je ik mocht die maand eigenlijk niet zwanger raken omdat ik de mexicaanse griepspuit had gehad. Nou goed de periode was bijna voorbij, mijn man kon zich niet inhouden zullen we maar zeggen dus twee weken eerder gevreeen dan mocht dus eigenlijk ja per ongeluk/wel wenselijk maargoed maakt ook niet uit. Hopen dat het voor ons beide weer snel raak is. xxx Joyce
Vrijdag bloedprikken en maandag om 12 uur terug naar gyn. Ik ben benieuwd, wat ze te zeggen hebben. xxx JOyce
Nou ben benieuwd! Fijn dat je zo snel terecht kan, jammer niet op dezelfde dag, maar goed... Hou me op de hoogte!
klinkt bekend ze dachten bij mij ook dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap had omdat er nog een stip te zien was op de echo het kon een klein bloedpropje zijn of nog het vruchtzakje maar die stip zat niet in de baarmoeder maar erachter ik moest ook bloedprikken bij mij daalde de hcg heel snel ging dus spontaan ik had de schrik wel even te pakken natuurlijk nou ik wens je heel veel sterkte meid
Nou meiden, vandaag gaan bloedprikken en ik werd deze zelfde avond om 7 uur gebeld het hcg is gestegen van 118 naar 198 dus ik moest meteen net naar het zh. Inmiddels ben ik weer thuis. Maar waar het op neer komt is dat ik dus toch een bbz heb. Ze kunnen alleen niet duidelijk vaststellen waar het precies zit, dus eerst zou er een kijkoperatie worden, maar dat wordt het toch niet omdat het meer risico's geeft en dat de kans groot is dat ze toch niets vinden. Maar ik krijg nu dus een chemisch paardenmiddel wat ik morgen in mijn bil gespoten krijg en dan moet het hcg gaan dalen en de resten die nog ergens zitten verdwijnen. Normaal wordt dit middel op de onocologie gebruikt. Een soort chemo. En dan moet ik dinsdag of woensdag weer bloedprikken en dan zien we weer verder. xxx Joyce
Jee meid wat ontzettend klote zeg Het was al zo naar dat het niet goed zat, maar nou dit er dan nog eens bij... Ik wil je een heel veel sterkte wensen en hopelijk werkt het middel goed bij je dat je snel helemaal schoon mag zijn! Moet je nadat je dit middel hebt gespoten ook wachten met weer zwanger proberen te worden? Hoe lang blijft het in je bloed zitten zeg maar? Of ben je daar nu absoluut niet mee bezig, wat ik me trouwens ook goed voor kan stellen hoor. In ieder geval een hele dikke knuffel van mij en veel sterkte!
Zo even een update ik kom onder de naam Bas1759 niet meer erin dus heb mijn oude naam maar weer gebruikt, wat dat gaat schijnbaar wel. Dinsdag bloed wezen prikken en hcg was gestegen naar 219 maar dat is vrij normaal, omdat de cellen afgebroken worden, maar die overblijven gaan in eerste instantie meer hcg produceren en daarna neemt het dan af. Maargoed vrijdag weer bloed wezen prikken en helaas hcg was dus maar naar 186 gezakt. Dus veel te weinig want in principe moest de 198 gehalveerd worden door de spuit. Dus moest ik zaterdag weer terug voor een tweede spuit en daar ben ik dus nu ziek van thuis. Erg misselijk en buikklachten. Vrijdag moet ik nu weer op controle en bloedprikken en als dan de waardes weer niet genoeg zijn gedaald dan moeten ze opnieuw bekijken wat ze gaan doen. Want goed dit middel heeft ook zijn na-en voordelen en een kijkoperatie ook. Dus afwachten maar weer. xxx Joyce
Jee meid, wat balen zeg dat de spuit niet (genoeg) werkt He, waarom krijg je dit er nou ook nog eens bij... Ik hoop dat je vrijdag "positief" nieuws mag krijgen en dat je snel aan een volgende ronde mag gaan denken! dikke knuffel!
Ik mag echt pas vanaf 3 maanden na de laatste spuit pas weer zwanger proberen te worden. Dus dat is pas vanaf 13 juni als dit de laatste spuit was. Anders gaat een zwangerschap toch mis of krijg een zwaar gehandicapt kind. Het breekt immers cellen af. xxx Joyce
Nou mijn Hcg is na de tweede spuit gelukig flink gezakt. Het is van 186 terug gegaan naar 33. Dus volgende week weer bloedprikken kijken of het blijft zakken en hopen dat het niet weer plotseling stijgt. xxx Joyce
Ik wordt er gek van ben er nu weer onder mijn andere naam. Want ik kan nu niet meer inlogge onder jent. Maargoed stand va zaken. Ik ben afgelopen donderdag eindelijk HCG vrij verklaard. Yeh feestjuh. Dat heeft dus wel even geduurd zoals jullie kunnen zien. xxxx Joyce