Helaas...weer mis...

Discussion in 'Miskraam' started by Lara11, Dec 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    Jeetje amber,

Wat vind ik dit rot voor je. Ik had zo gehoopt net als jezelf dat het deze keer goed zou gaan.

Heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.

Ik hoop dat 2007 wel jouw jaar word.

Praat, huil gooi al je gevoelens er maar uit.

Heel veel liefs en een dikke Knff,
    Tineke

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dank je wel lieve Tineke...

Marla, thanks!

Amber

3. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey amber,

hoe gaat het nu meis?

liefs jette

4. Kike

Kike Lid

Nov 27, 2006
    37
    0
    0
    Hoi Amber,

Ik weet wat je voelt. Heb vorige week ook voor de tweede keer een miskraam gehad...zo oneerlijk. En de hele wereld lijkt zwanger; de TV, in winkels, folders overal wordt je ermee geconfronteerd. Ik heb nog steeds huilbuien, gelukkig wel iets minder vaak dan in het begin. De lieve mensen om mij heen doen me goed. Maar ook dit contact, met jullie die hetzelfde doormaken helpt bij het een plekje geven. Wat mij nog het meest fustreerd is dat niets helpt: boos zijn, verdrietig zijn, teleurgesteld zijn, het allemaal niet meer zien zitten......het veranderd helemaal niets. Ik ben wel teleurgesteld dat er zo weinig bekend is waarom het misgaat. Ze zeggen allemaal dat het een fout in de aanleg is en dat je die pech ook twee keer achter elkaar kunt hebben. Ik heb behoefte aan zekerheid: wanneer gaat het dan wel goed? En wat kan ik doen om nog een miskraam te voorkomen? Niemand die deze vragen kan beantwoorden. Het enige wat we kunnen doen is het gewoon weer proberen en hopen dat het beter gaat.....pffffffff

5. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    He verdorie! :evil: Ik schrik hiervan! Ben ziek geweest van de week dus heb niet achter internet gezeten. Ik zit net het topic terug te lezen over het onzeker zijn. Lees ik ineens dat het mis is gegaan!

Oh meis wat erg voor je! Ik zit hier met koude rillingen achter die computer en de tranen springen me in de ogen!

Ik hoop dat jullie steun en troost kunnen vinden bij elkaar en dat 2007 voor jullie een gelukkig jaar gaat worden. Ik ga voor jullie duimen!
    Neem vooral de tijd en rust om het goed te verwerken en als we je hier met z'n allen kunnen helpen door een luisterend oor te zijn dan doen we dat natuurlijk graag.

Heel veel sterkte meid. Ik denk aan je!

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dank je Angela, voor je lieve woorden

Het is een rare ervaring, zo vreemd dat je hartstikke positief test en een week later begint te bloeden. En een paar dagen is de test negatief..
    Uit de onderzoeken in het ZH blijkt gelukkig dat er geen 'byzonderheden' zijn, dus ik blijf maar goede hoop houden...

Kike, jij ook veel sterkte...

liefs
    Amber

7. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hallo Amber,

Nogmaals heel veel sterkte!
    Zoals Angela zegt, wij staan hier voor je klaar!

Veel liefs,
    Marla

8. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    Lieve amber,

Hoe gaat het nu met je?

Liefs,
    Tineke