Laatste weken voel ik me zo BLEH..!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Appel en Peer, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Zoals de titel al zegt; de laatste weken voel ik me zo BLEH..
    Zit nu op het einde van de maand; nog niet ongii geworden maar test gaf van de week ook negatief aan!
    Pff al dat wachten haha, heb er geen geduld voor!

Zit helemaal niet lekker in m'n vel; stiller dan anders, jaloerser dan anders (hihi), hoofdpijn, last van rommelende darmen, voel me dik, geen leuke kleding meer hebben (niks staat :( ), puisten, kan niet veel hebben en ga zo maar door..! :rolleyes:

Herkent iemand dit?

Heerlijk om zo van je af te schrijven... :D

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ach meis ik herken dit zooooo! Alles wat jij schrijft; bluh voelen, dik voelen, puisten, hoofdpijn, nergens zin in hebben bla bla bla...

Maar ik mag wel in mn handjes knijpen met mijn mannetje; meis je bent zo mooi & lief etc. Maar toch heb ik nog steeds van die dagen (zit er nu ook middenin) dat ik alles zat ben! En dan vooral mezelf :oops: ...

We hebben gewoon weer wat mooi weer nodig \:D/ .

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik herken dit ook heel goed!
    dit heb ik de afgelopen cyclus gehad en die heeft toen 44 dagen geduurd.... alle testen negatief wel zwangerschapskwaaltjes.

Succes met afw88! en hopelijk wordt de test nog positief!

4. shadey

shadey Lid

21 mrt 2009
    15
    0
    0
    ooh herken t zooo!
    hier ook alles zo bleh.. nergens zin in, al me kleding staat niet, voel me dik, pukkels, en iedereen is vervelend ;)

succes!
    hoop dat we er snel vanaf zijn ;)

5. Appel en Peer

Ooow zo fijn dat ik niet de enige ben hahaha..
    Bedankt voor jullie reacties :D!

Mijn vriend probeert ook altijd zo lief te zijn; maar haha wil soms niet zo helpen... ;)
    Dan denk ik; dat zeg je toch maar gewoon zodat ik me beter voel haha, echt erg deze "fase"..

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Zoooo bekend!
    De hele tijd wil ik slapen! Kan steeds het begin van de dag niet vinden... :(
    Vandaag heb ik voor t eerst van deze week weer wat gedaan aan het huishouden... :(
    Komt het bij jullie ook door de medicatie?
    Liefs Kimonootje

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik denk gewoon een voorjaarsmoeheid. Slaap ook het liefst de hele dag. Net nog op de bank liggen slapen, kan ik vannacht weer niet goed slapen, morgen weer moe.... :(
    Ook erg prikkelbaar, futloos en emotioneel. En dan moet mijn ei nog komen! Ik houd mijn hart vast voor volgende week...
    Tijd voor de ECHTE lente!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    alsof het over mijzelf gaat.. zucht.. wordt zo moe van mezelf.. zit echt niet goed in mijn vel de afgelopen week.. :(

9. Appel en Peer

Pff net gaan shoppen; maar jeetje ligt het aan mij of zijn er gewoon echt geen leuke kleren meer haha..
    En al die andere vrouwen zien er zooo leuk uit hahaha!
    Hopelijk gaat dit snel over; ben al zo moe en word nog meer moe van mezelf.. ;)

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

jeetje dit herken ik ook goed zeg......heel de dag slapen,puisten,ongi krampen en kan nog wel even door gaan.
    Maar ja kan goed van het ontpillen zijn,al had ik dat niet toen ik vorige jaar moest stoppen van de arts.... grrrr fijn dat je je eigen lichaam niet kunt vertrouwen :( en ook niet weet hoe je cyclus in elkaar steekt :oops:

Maar inderdaad een beetje zon zou wel eens voor betere zin kunnen zorgen :) (hoop ik)

11. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    heel herkenbaar..! Er is geen land met me te bezeilen.
    Moe, huilen om de kleinste dingen, opstandig en dan ook nog eens een hele erge ongi.. Nee, het is echt blehhhh

heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben...

Deel Deze Pagina