Nou, gister licht posi getest ('s avonds). Echt heel licht. En toch al 2 weken overtijd. Misschien late eisprong? Nou ja, ik maandag nog eens testen en dan kan ik echt blij zijn.
jeeeeee dat zou mooi zijn meid dat het maar snel maandag is dan heb je een bevesteging voor je zelf en kun je echt uit je dak gaan.
heb je een foto die je in je album kan zetten? anders moet je ff in die van mij kijken.... want mij lichte streepje is alweer 9 maanden oud! hihi! voorzichtig gefeliciteerd alvast!
Hey Fennie, Ik heb gisteren ook heeeeel licht posi getest. Maar was met sensitest dipstick en daar hoor ik nu niet echt goeie verhalen over :S Welke test heb jij gebruikt? Ik hoop dat je maandag een dikke vette streep hebt!
@Nen87, om je even een hart onder de riem te steken: ik gebruik ook de Sensitest dipsticks zwangerschapstesten en heb er al heel wat doorheen gejaagd inmiddels, maar bij mij heeft ie nog nooit vals positief aangegeven. (voorzichtig) gefeliciteerd!
o spannend zeg hier voor 2 meiden..hoop dat t over een paar dagen VET positief is! alvast een voorzichtige felicitatie
Ook ik lees zenuwachtig mee Ik word helemaal gek, omdat ik ook vanochtend weer negatief teste helaas. Liefs Indy
@lovelonnes Zo was mijn streepje ook ongeveer. Alleen mijn camera is kapot, dus heb geen foto kunnen maken.
Oh oh, dat klinkt niet goed meid, hopen dat het meevalt voor je. Ik ben helaas op de 6e dag overtijd ook ongi geworden helaas
hoi meiden, ik heb vanmorgen met de dipsticks van sensitest ook licht posi getest maar de kv (2v5) was nega. Zit 2 dagen voor nod. Heb gister een klein beetje rood afgeveegd, maar dit was ook het enige en heeft verder niet doorgezet. Normaal met ongi, daalt mijn temp smorgen en heb ik op het werk flink bruin verlies met afvegen, kort daarna breekt ongi heftig door. Doordat ik veel slechte verhalen lees over de sensitest dipsticks, ben ik ook bang dat ik een vals posi heb. Terwijl de andere 2 (kreeg een pakketje van 3 bij ovutesten) die ik in eerder cycli heb gebruikt, spierwit bleven. Wat een twijfel he. Ook omdat ik nooit slechte dingen hoor over de kv testen. Is het evt mogelijk om met sensitest eerder posi te testen dan met kv?
heb het ook gehad met sensi test. de afgelopen 1,5 maand zelfs 5 x met sensi test.. vorige week woe en do zelfs weer..