Pil, puisten, zwanger willen worden......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jorietje, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraag, en ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven.

Ik ben sinds begin februari gestopt met de pil, en nu merk ik
    dat mn huid (vooral mn hoofd) weer vetter wordt en de puistjes
    komen weer terug, eerst viel t allemaal wel mee, maar nu staat
    mn hele voorhoofd weer vol zo ongeveer.. :oops: .
    Het is voor t goeie doel, ik wil graag zwanger worden, maar ik zit
    niet op die puistjes te wachten.

Wat kan ik hier aan doen? De pil werkte echt heel goed, maar
    ja als ik die weer ga slikken, word ik nooit zwanger :cry:

Gr.
    Jorietje

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Herkenbaar Jorietje.

Ik was jarenlang aan de Diane-35, om mijn vette huid en puistjes te onderdrukken.
    In eerste instantie leek het wel aardig te gaan zonder die pil.
    Ik raakte al snel zwanger, dus ik dacht 'dat gaat goed'.
    Maar dat werd een miskraam, dus moest ik weer helemaal overnieuw beginnen, en ondertussen begon ik steeds meer puistjes te krijgen.
    Daar baal ik ook echt enorm van!! Maar ik neem het maar voor lief, en probeer mijn huid zo goed mogelijk te verzorgen. (schoon houden, gezond eten, veel water)

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    ik ben in januari gestopt en die vette onreine huid kwam dus ook gelijk weer terug... Maar ik maak het iedere dag goed schoon en merk nu dat het alweer minder begint te worden...

En het is inderdaad voor een goed doel, zo denk ik er ook over.. ik hoop alleen dat de mensen in me ongeving daardoor geen vragen gaan stellen... want het viel bij mij wel erg op...

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    ja das bij mij dus ook zo, mn moeder weet dat ik aan de pil ben gegaan tegen de puistjes en vette huid, dus die zal wel een vermoeden hebben dat ik gestopt ben, maar ze vraagt er gelukkig niet naar..

gr
    jorietje

5. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi!

Ik had hetzelfde probleem toen ik stopte met de pil...

Bij mij was het wel zo dat de vettige huid en puistjes na een paar maanden minder werden. Net alsof er wat schade in te halen was, maar het dan allemaal rustig wordt.

Hopelijk gaat die vlieger voor jou ook op!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi,

Ik ben in eind december gestopt en sindsdien zit ik helemaal onder. Ik heb het zelfs tijdens mijn pubertijd niet eens zo erg gehad. Ik probeer er alles aan te doen maar niets werkt. Mijn beste vriendinnetje is expert op huidverzorgingsgebied, maar dit heeft helaas met mijn hormoonhuishouding te maken. Ik baal dus ook als een stekker, de kleine puistjes zijn zo weg maar ik heb ook van die mega grote abcessen (zoals ik ze noem) die komen telkens terug en doen mega pijn. Maar goed ik onderga het allemaal het is voor een goed doel ;)

7. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    silla wat jij heb heb ik ook... begin december gestopt en plop plop plop overal puistjes. ik reinig mijn huid nu regelmatig met (jullie zullen wel lachen) clearasil!! :)
    maar het helpt bij mij wel... heb nu zo af en toe wel wat puistjes maar minder als in het begin. enkel mijn huid ziet er zo oneven uit.

groetjes babs

8. Niet meer actief

Das gewoon een 2e jeugd meisjes ;)

9. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik had er ook last van hoor. ik had meteen van die flinke puisten waarop mijn familie zei oh zeker varkensvlees gegeten. en ik maar netjes ja zeggen. verder viel ik af door het stoppen met de pil. wat anderen ook wel opviel. maar gelukkig heeft niemand het echt dor gehad of het in iedr geval niet laten weten. die puistjes werden veel minder na een paar maanden. bij mij fluctueerde het ook nog door de cyclus. volgens mij was het in de tweede helft veel erger.

10. Gwennie

Gwennie Lid

18 apr 2006
    63
    0
    0
    Heeeel herkenbaar... Ben gestopt in februari en heb momenteel een hele dikke pukkel op mijn voorhoofd! :oops: hahaha!

Normaliter nergens last van, maar gelijk een vettere huid en kleine pukkeltjes op met name voorhoofd.

Ik dnek dat ik nu ook een andere dagcrme moet gaankiezen. Ik had altijd een voor de droge huid, maar dat is nu niet meer nodig!

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik ben in december gestopt met de pil en ik heb ook last van puistjes.
    Mijn hele rug zit eronder, echt niet normaal meer...Mijn rug vind ik dan nog niet zo erg.... Ziet bijna niemand
    Maar ja, dan heb je ook nog mijn gezicht :oops: Er is altijd wel 1 pukkel aanwezig die, voor mijn gevoel, ontzettend groot is! En ze doen nog zeer ook. Er wordt mij wekelijks gevraagd of ik misschien ongesteld moet worden omdat er weer zo prachtige pukkel op mijn voorhoofd zit? Tja, wat moet je daar nu op zeggen dan he? :rolleyes:

Liefs An ;)

12. bengel

bengel Niet meer actief

MEIDEN, ik weet iets wat helpt.

je kunt het kopen bij de tuinen het heet TEMOE LAWAK,

een indonesische moeder gaf dit aan haar dochter (mijn vriendin) toen zij in pubertijd een vettige huid kreeg: nooit wat gehad
    Ik had heuvelruggen op mijn gezicht, en nadat ik begonnen wasmet temoe lawak, is het verdwenen en nnooit meer terug gekomen..

succes en laat weten of t jullie ook hielp!!

Bengel

13. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik sprint gelijk naar de winkel.... :) :) :)

Liefs An ;)

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ga het ook halen! Ben gestopt in okt met de diana 35 en zit er ook weer onder :(

15. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik kan hier bij aansluiten. Oktober 2005 gestopt met de diane 35 en mijn rug en gezicht zitten echt onder! Zou dan niemand dit door hebben inderdaad? Zeker ongesteld? wordt er dan gevraagd. Daar zeg ik dan maar ja op. (en ondertussen denk ik: was het maar waar dat ik ongesteld was!)

16. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Laten jullie ook even weten of dit middeltje bij jullie ook helpt!!

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden,

Ook ik ben na 11 jaar de Diane geslikt te hebben gestopt met de pil. In het begin dacht ik dat de puistjes mooi wegbleven, maar ze beginnen weer terug te komen. Op mijn voorhoofd veel kleintjes en af en toe ook groter op de rest van mijn gezicht en rug.

Ik heb ook spullen voor een droge huid, maar volgens mij heb ik nu weer een vette.

Hoe was jullie cyclus eigenlijk na het stoppen? Mijn eerste natuurlijke cyclus duurde 39 dagen en ik zit nu op dag 32 van mijn 2e cyclus.

Gr. Lieverd

18. bengel

bengel Niet meer actief

ronde 1 was 70 dagne, en ronde 2 duurt maar voort, zit nu op dag 35...

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ha die bengel,

Bij jou schiet het ook niet erg op, ik ben ook weer behoorlijk over tijd.
    Nu twijfel ik of dat ik naar de huisarts zal gaan voor weer een nieuwe kuur Primolut.
    Maar ik denk dat ik toch nog ff afwacht.
    Heb jij al het gevoel dat de rode :evil: eraan zitten te komen?

Groetjes Senna

20. bengel

bengel Niet meer actief

hoi senna

ik heb nog geen gevoel dat de duiveltjes gaan komen..
    ik wil proberen deze keer vanzelf ongesteld te worden.anders blijf ik het maar opwekken..maar vrolijk word ik er niet meer van
    heb nu ovulatietesten gekocht, zodra ik ronde 3 in ga, zal ik die gaan gebruiken, zodat ik beetje meer weet over mijn cyclus..
    afwachten dus maar..zucht...

succes
    bengel

Deel Deze Pagina