Hevige pijn tijdens menstruatie?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Channie, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo meiden,
    zoals je aan het onderwerp kan zien heb ik hevige pijn tijdens mijn menstruatie..vandaag was het zo erg ik kon niet eens meer recht over eind staan tijdens me werk..en dat gaat dan moeilijk want ik moet de hele dag lopen..maar de pijn kwam en paar seconde later verdwenen paar minuten later was het er weer en zo 2 uur door.. :( 2 asprine ingenomen niets hielp toen een ihpruphen en die hielp gelukkig en nu krijg ik het weer is dit normaal??? hebben meerdere meiden dit?? en zoja wat doen jullie er dan aan?

    Sorry voor de vele vragen :oops: maar vind dit nogal vervelend en hoop dat iemand tips heeft

    Alvast bedankt groetjes Chantal
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    nu lekker je bedje in kruipen met een warme kruik doet wonderen!
    succes, liefs bianca
     
  3. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik heb geen kruik.. :( dat is balen !!!!!!
     
  4. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    een lekkere warme douche nemen is ook lekker hoor!
    heb ook erge buikpijn gehad, warmte werkte erg goed bij mij, lekker warme thee, warme douche....
     
  5. Nonnekuh

    Nonnekuh Lid

    13 nov 2005
    83
    0
    0
    Tukkerland
    Heb je een bad? Dat hekpt mij altijd erg goed tegen menstruatiepijn. In een flink heet bad en dan ff de straal van de douchekop op je buik houden.

    Sterkte!

    Groetjes Manon
     
  6. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik kom net onder de douche vandaan en van die warmte werd ik helemaal gek gauw weer eruit gegaan..ben nu warme melk aan het maken kijken of het helpt.
     
  7. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Je kan niet meer doen ;) ihpruphen in nemen en naar bed met die warme kruik wat Bianc al zei ;)

    Ik had het vorge week , en echt ook heel erg, dat ik dacht nee he :( ik wil mijn pil weer ;)

    Maar bij mijn ging het na twee dagen weer wat beter ;)

    Ik hoop voor jou dat het ook snel over gaat ;)

    gr.manon.
     
  8. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ja ik hoop het ook maar mijn klachte worde iedere maand erger..de donderdag voor kerst ik geloof dat dat men vruchtbare periode was weet ik niet zeker moest ik iets weg brengen aan de overkant van me werk en ik zakte zowat in mekaar van de buikpijn en toen was het ook weer weg en nu heb ik het dan weer.. pff vrouwen!! :( :(
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Misschien een keer langs de dokter gaan en vragen of het normaal is en of hij er iets voor heeft of er iets aan kan doen.
     
  10. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    ja dat lijkt me een goed idee ,, even naar de doker ;)

    Want zo erg heb ik het nou ook weer niet :confused:

    Hou het maar in de gate jho :confused:

    Toch misschien even bellen , voor de zeker heid denk je niet ;)

    gr.manon.
     
  11. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey Channie,
    Op dit moment heb ik mijn eerst menstruatie na de pil nog niet gehad. Maar ben er erg bang voor. Herken nl heel erg jouw klachten. Ik was altijd ziek tijdens mijn menstruatie, liep ieder half uur naar de wc en lag dubbel gevouwen van de pijn op bed. Dit was de reden dat ik 15 jaar geleden aan de pil ben gegaan. Het enige wat bij hielp was een ibuprofen en een hele warme kruik. En idd ff naar de dokter gaan. Heeft volgens mij wel iets speciaal tegen menstruatiepijn.
    Heel veel sterkte!
     
  12. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Laat ik het ook even van mij vertellen. Ik ging vroeger aan de pil om mijn menstruatie te regelen want was het altijd heel erg. En had ook heel veel pijn.

    Nu ik gestopt ben met de pil heb ik maar weinig en geen pijn.

    Zo kan het dus ook.

    Maar ik zou gewoon naar de dokter gaan als ik jou was.
     
  13. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mij is het gewoon het zelfde gebleven, voel het wel maar niet echt pijn, had nu afgelopen keer ervoor erg veel pijn ivm 2 weken overtijd(ontpillen) maar nu het eenmaal erdoor is heb ik niet meer of minder pijn...
     
  14. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik had vroeger ook flink last van buikpijnen tijdens de menstruatie..


    Wat ik daarvoor nam, weet niet meer zeker of het zo heet, maar volgens mij was het iets in de trant van "Femapirin" .. gewoon bij de drogist, en dat hielp mij er best goed door..

    En anders even een kruikje halen ergens, zo duur zijn die niet geloof ik, scheelt een hoop ongemak... Of neem een kersenpitzak, blijft ook nog eens lekker lang warm..


    Ach, ik heb een levendig kruikje.. als ik erg buikpijn heb, voelt mijn hond (jack russelltje) dat behoorlijk goed aan lijkt wel, dan komt ie even op mijn buikje liggen met zijn warme lijfje.. Verder heb ik een laptop, is aan de onderkant ook lekker warm, hahaha..

    Maar goed, dat zijn geen dingen voor in bed..
     
  15. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Femerital zijn pijnstillers voor menstruatie pijn.
    Word ook best veel verkocht en helpt ook heel goed.
    De huisarts schreef het eerder voor, maar omdat het nu een zelfzorgmiddel is schrijf de huisarts het niet meer voor omdat je het zelf kan kopen.
    Ik heb ze eerder ook gebruikt, voor dat ik zwanger werd en toen ik geen pil slikte had ik ook hele hevige pijnen, en meestal was ik dan op school maar kon wel naar huis als ik niks innam, want ik verging van de pijn zo erg da ik ook niet meer kon lopen.
     
  16. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    oke bedankt allemaal ik ga straks eens kijken bij de drogist of apotheek dan voor dat middeltje :) na de dokter ga ik nog niet ik vind dat een hele nare man..die heeft tegen mijn schoonzusje gezegd dat ze maar trug moest komen wanneer ze bijna dood was..dus met de dokter w8 ik nog ff

    groetjes Channie
     
  17. Niet meer actief

    He hallo,

    heb ook altijd verschrikkelijke buikpijn. Heb me zelfs een keer ziek gemeld van de pijn. Toen was voor mij de maat vol en heb ik de dokter gebeld. Hij heeft pijnstillers voorschreven en nu voel ik helemaal niks meer!!!!

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina