Hallo allemaal, Op 21 december heb ik bij 4w5d een miskraam gehad. Tijdens de e korte zwangerschap gaven de ovulatietesten een wat dikkere lijnden normaal na een eisprong. Aan het eind van het bloeden van mijn mk was dat ook nog zo. Vorige week dinsdag werden de testen minder duidelijk. Ook was er op de zw test niets meer te zien. Mooi dacht ik, het hcg is weg. Op naar een nieuwe ronde. Afgelopen 2 januari was de test weer iets positiever, maar niet knal. Daarom denk ik ook niet dat ik toen mijn ei gehad heb. Had okk geen vruchtbaarslijm. Daarna werd de test weer lichter. Gisteren weer iets donkerder en vandaag weer lichter. Ik doe ze allemaal in de middag na 1.5 tot 2 uur plas ophouden. Ik zal ook even een foto plaatsen hier onder. Zouden jullie met mijne willen kijken? En heeft iemand hier ervaring mee.of een verklaring voor?
Er is er nog geen een die ook maar in de buurt komt van een posi test. Je cyclus zal wel van de leg zijn na je mk. Rustig blijven doortesten
Dat is vreemd, misschien inderdaad toch de hormonen in de war. Ik heb op dezelfde datum op dezelfde periode miskraam gehad en mijn ovulatietesten zijn juist allemaal heel donker (net niet als controle). Wel 1 uitschieter naar boven gehad, dus hopelijk was dat mijn ei. Ben benieuwd of jij hem nog vindt.