Hmm.. ik weet te weinig van IUI en Pregnyl om iets zinnigs te zeggen. Ik weet alleen dat ik op 13dpo licht test en pas op 15dpo het streepje overtuigender was (bij alle zwangerschappen). Veel succes met afwachten.. wat een onzekerheid! Hoop dat je over 2 dagen duidelijker test
Hé meis Ze.lopen super mooi op hoor Denk dat je action test minder geconcentreerd was Aan je kruidvat test te zien lopen ze mooi op Rugpijn hoort er allemaal bij hoor ik heb 't bij al me 4 zwangerschappen gehad tot ruim 8 weken zwangerschap ofzo dus geen zorgen maken Ik zou de komende dagen nog testen met de kruidvat voor een mooie knal streep en die ga je zeker wel krijgen Succes
Ik vind je kruidvat testen er goed uit zien hoor! Ik denk dat je urine gister gewoon minder geconcentreerd was! Ik duim voor je op een goede afloop!! 🌺🌺🌺
De action test is met 1 urine eerder gedaan dan de kruivat Dus niet dezelfde urine, maar wel allebei vanochtend De kruidvat test is echt vele malen donkerder dan de test 2 dagen terug En ik had er wel eens vaker een action test tussen die raar was ook met pregnyl dat hij dan vaag was terwijl hij hoorde te knallen Ik kan niks meer dan afwachten, maar krijg weer een beetje hoop
Je kv test(en) zien er goed uit hoor. Hier ook geen echte fan van de action. Heb je de kv met een andere urine gedaan dan de action test? Dan kan het idd zo Ijn dat je eerdere urine niet gecontreerd genoeg was. Ik ga duimen dat ze op blijven lopen meis.
Ik heb het ook wel eens met kruitvat gehad dat er een slechte teste tussen zat. Ik hoop voor je dat het toch goed zit meid!!
Het spijt me voor je, maar ik ben er bang voor. Heb t in sept ook gehad: 4 dagen overtijd en lichte streepjes op de zw testen. Na 4 dagen dus toch ongesteld geworden. Duim voor je dat dit voor jou niet zo is!
Kv ziet er supermooi uit vind ik! Heb je ook een foto van de test van kV die je eerder hebt gedaan en die van vandaag onder elkaar?
Ze staan onder elkaar Die van vandaag is echt donkerder Manlief ziet deze duidelijker dan die andere Het blijft toch afwachten De bovenste is van 2 dagen geleden laat in de middag De onderste is vanochtend de 2de urine
Ik vind ze erg licht maar ik heb als ik heel eerlijk ben nog geen enkele knaltest van je voorbij zien komen. Ik wilde het niet zeggen omdat iedereen zo enthousiast was. Ik zou gewoon eens een clear blue test doen en kijken wat die doet. Succes!
De actio droogt wel nog donker op En de andere is al opgedroogd De vorig steeg mijn HCG ook langzaam en ineens heel snel Afwachten meer kan ik niet helaas Ik hou jullie op de hoogte
Ilja het ziet er voor nu gewoon hardstikke positief uit. Dat de actiontest wat lichter is als gisteren dat kan door het teveel drinken komen. De beste urine om mee te testen is dan ook de 2de urine van de dag. Voor nu feliciteer ik je gewoon. He tis je van harte gegunt💋
Jeetje, wat is het ontzettend spannend voor jullie. Ik duim heel erg hard voor jullie dat het alsnog een goede afloop krijgt.
Kijk even naar dit oude topic van mij. Uiteindelijk is dat wel misgegaan, maar pas bij 22 weken, maar bij mij liepen de testen ook niet lekker op in het begin. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/457640-kv2v5-echt-verandert-ter-geruststelling.html