Het kan nog alle kanten opgaan. Meestal worden de testen wel donkerder ik zou over 2 dagen gewoon nog een keer testen.
Zo is het nu Ik zie het wel allemaal Moet het nu even los laten Ik weet wel dat ik later op de dag duidelijker test Zijn er meer die dat hebben
Action testen alleen Het blijft nog even spannend Niemand kan vertellen wat er gaat gebeuren Ik hou jullie op de hoogte
Ik snap je bezorgdheid, probeer het even bij een soort test te houden dan kun je duidelijk het verschil zien. Ik heb niet meer in je andere topic gekeken maar had je nou al een cb digi gedaan? Anders zou ik zeggen stop met testen, je hebt er geen invloed op hoe rot het ook is. Wanneer mag je voor een echo/bloedtest?
Zelf ben ik geen fan van de Action testen, ik gebruikte die van de kv. Ik testte later op de dag altijd duidelijker. Ik duim voor je dat alles in orde komt meid!
Net bij de gyn geweest I.v.m voorgeschiedenis Bloedprikken deed ze niet 1 waarde had geen zin Ze had geen aanleiding om te prikken Ze zegt maak je niet gek 13 januari voor echo Manlief en ik hebben besloten voor 2 januari niet meer te testen Hij zegt nu genieten en dan zijn de winkels weer open Denk ook dat dit mij meer rust geeft Er komen mooie dagen aan Ik sluit dit jaar goed af met positieve test En volgend jaar zie ik wel weer Straks belt de internist om de medicatie te verhogen Kan ik nog mooi een uurtje liggen, want ik ben heel moe. Dankjewel jullie zijn lief Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en liefdevol 2016 Ik hoop op veel positieve berichten in 2016 en prachtige baby's. Liefs en ik hou jullie op de hoogte
Vreemd dat de gyn je bloed niet wil nakijken. Inderdaad weet je met één meting niet of de zwangerschap goed gaat, dan zou je moeten controleren of het HCG goed stijgt. Maar je kunt wel zien of je zwanger bent. Hier werd standaard na elke IVF/ICSI op de testdatum bloed geprikt, dan weet je waar je aan toe bent. Het HCG moest dan minimaal 50 zijn, in dat geval werd het als een doorgaande zwangerschap beschouwd. Succes, ik hoop voor je dat het goed zit!
Oh meis wat spannend! Ik vind de action rot testen.. Ik heb er eens duidelijk positief mee getest maar was echt niet zwanger toen. Rot dingen. Ik gebruik ze alleen voor de testdrang Maar je kv testen zien er mooi uit! En je hebt t mooi goed, niet meer testen nu en gaan genieten. Fijne feestdagen en een gelukkig en liefdevol 2016, met hopelijk een prachtige baby!!
Jee wat een spanning ilja .... maar hou je vast aan de kv !! Probeer idd een uurtje te slapen ! En wat je zegt.. je merkt snel genoeg of het wel/niet goed zit. Nu genieten (ontspannen).
Ik vind de Kruidvat er goed uit zien hoor. Hij is toch tikkie donkerder geworden. Ik duim voor je dat het ukkie blijft zitten. Hele fijne feestdagen voor jullie toegewenst!
Wat raar dat ze je bloed niet wil nakijken. Dat is hier gewoon standaard, niet eens om de hoeveelheid hcg te bepalen, maar om een zwangerschap vast te stellen. Ik vind je action testen er ook niet goed uitzien, maar je Kruidvat weer wel. Zelf was ik een avond tester. De ochtend testte ik standaard vele malen lichter als de avond. Uiteindelijk heb ik hier wel een reden voor gevonden: overdag drink ik weinig ivm de drukte rondom de kindjes. De kindjes krijgen alles, mama vergeet zichzelf 😂. De avond begin ik dan te drinken en de nacht plas ik veel, waardoor m'n urine in de ochtend slecht geconcentreerd is. Knap dat je niet meer gaat testen tot 2 januari. Hele dikke knuffel en ik duim voor je!
Wat spannend allemaal. Eerlijk gezegd zie ik weinig verschil tussen de kv test van de 21 e en die van de kv van de 23e.. Maar zolang er streepjes staan, houd moed! Ik ga voor je duimen, het is jullie zo gegund!