Goh Ilja, Wat een verhaal zeg... Ik durf niet meteen iets te zeggen over je testen, omdat de ene er zo goed uit ziet en de andere dan weer niet... Vind het wel een goede keuze van je om het even te laten voor wat het is en te genieten van de feestdagen. Hopelijk kan je dan ook degelijk je gedachten verzetten, want ik kan geloven dat het ergens in je hoofd toch blijft spelen! Vind het trouwens ook wel vreemd dat je na je iui geen bloedcontrole krijgt. Normaal doen ze dat toch standaard om te kijken of je zwanger bent of niet? Maar goed, ik hoop gewoon dat het goed met je gaat, dat alles goed zit en dat je binnenkort een mooie en gezonde beeb te zien krijgt op de echo! Succes gewenst!
Jeetje wat spannend allemaal!!! Zwanger, maar toch zo in onzekerheid door testen die niet aangeven wat je zou willen. Alhoewel de Kruidvat er goed uitziet. Hou je het echt vol om nu twee weken niet meer te testen??? Pfff dat zou ik niet kunnen hoor Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan en jullie volgend jaar een prachtig kindje in handen hebben!
Wat n spanning! Ik hoop voor je dat t positief afloopt... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel positief durf te zijn, maar zal keihard duimen!!
Ik heb nog niet weer getest. Ga vandaag 2 testen halen van kruidvat Die van Action durf ik niet meer te doen En die van kruidvat heeft 2 en dan 1 voor deze week en dan voor volgende week En dan mag ik die week daarop voor echo Zooooo spannend allemaal Ik hou jullie op de hoogte
De eerste foto is binnen een paar seconden De andere foto binnen de 5 minuten Hij is nu nog donkerder Volgende week nog een test meer voor mijn gevoel Al ben ik nu al heel blij En dan die week erop de echo Zoooooo spannend allemaal
Oooh waaaauw dit ziet dr heeeeeeel goed uit, wat een mooi kerst en nieuwjaars geschenk is dit gefeliciteerd!!!!!
En nu na ongeveer 10 minuten is hij zo niet verwacht Superrrrr blij En toch nog een dubbel gevoel Zou mijn man gelijk hebben Hij zei steeds jij bent zwanger vanaf 1 week al voor dat ik de test kon doen Maar hij zegt steeds het zijn er 2 13 januari weten we meer
Kruitvat heeft een droogtijd van 20+ min, dus is notmaal die zo oploop naargelang de tijd heb het ook gehad hihi maar was met mijn eigen testen nooit zo enthousiast als ik nu ben met die van jou te zien!!
Dankjewel allemaal Heel bizar nog en spannend De laatste ronde toch raak Ach ja ik hield de spanning erin Niet meer verwacht en kijk nu Ik zie uit naar 13 januari en hoop op goed nieuws Ik hou jullie op de hoogte Jullie zijn schatten allemaal 33 dagen geleden was ik voor het laatst ongesteld Ik moet helaas wel aan de bloedverdunners, maar dit om een longembolie die ik in het verleden heb gehad te voorkomen. Is alleen maar beter voor mij en de baby. Alleen het prikken is even vervelend.