Meid wat een prachtige test!! Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie een goede echo hebben en dat 2016 een topjaar mag worden!
Mooie testen!! Hopelijk hebben jullie straks een mooie echo, en dat 2016 maar jullie jaar mag worden!!
Prachtige test Hcg is echt flink opgelopen! Whoehoe. Misschien de test volgende week niet doen, maar de echo afwachten? Je test kan volgende week lichter uitvallen door een teveel aan hcg, dan heb je misschien een teleurstelling voor niks? Je bent nu gewoon knetter knetter zwanger!
Wauw wat een mooie test!!! Gefeliciteerd!! En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, het is jullie gegund! Wat een prachtig uiteinde van dit jaar.. Op naar de echo
Ik lees al een tijdje mee, wat onwijs fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Volgens mij gaan wij precies gelijk op. Ik had gister ook zo'n knal test nadat ze vorige week niet heel erg meer opliepen. Geeft een heerlijk gevoel! Hopelijk allebei eind augustus/begin september een gezond kindje!
Wat een super lieve berichtjes allemaal Dankjewel Hoe jullie hebben meegeleefd en ons hebben gesteund de afgelopen maanden was echt fantastisch Meteen even testen of mijn banner werkt
Dankjewel super lief Hier heeft de gyn de uitgerekende datum op 27 augustus gezet. Mijn gevoel zei 30 augustus. Wanneer ben jij uitgerekend? Wanneer heb jij de eerste echo? Zooo spannend allemaal We hebben bijna dezelfde knaltest Wat een super fijn gevoel Ik duim en hoop allebei op een gezond kindje Lijkt me leuk om contact te houden
Wat een lief berichtje! Voor ons is het allemaal gewoon via de normale weg gegaan, voor jullie heeft het zoveel moeite gekost en nog ben je ook oprecht blij voor een ander als ik alles zo lees. Heel veel respect! Ik had 9 of 10 december m'n eisprong. Heb ovu testen gebruikt. Volgend de berekening ben ik dan 31-8 of 1-9 uitgerekend. Ik had wel ook al vanaf vorige week zondag licht positieve testen, jij ook toch? Ik heb 12-1 de intake bij de vk en dan 15-1 de eerste echo want die wordt ergens anders gemaakt. Super spannend allemaal weer! Lijkt me ook heel leuk om contact te houden