Hallo .. Ik ben nu 5 weken zwanger .. Maar heb zo trek in andere dingen! Nu vooral in soep terwijl ik soep normaal helemaal niet wil .. Ga vanavond oppeens een schotel maken .. Terwijl we weinig of niet koken omdat we te weinig tijd hebben .. Het is zo raar eet gewoon hele andere dingen dan voor me zwangerschap .. Hebben jullie dat ook ? Groetjes
haha ja he! Ik ben sinds een paar dagen bijna niet meer misselijk. Maar heb ook trek in andere dingen. Maar bij mij is het vooral.. de dingen waar ik eerst gek op was lust ik nu niet meer. Kaas was ik namelijk heel erg gek op... en nu..bleuhhh. Verder lust ik ook geen warm eten meer. maar daarintegen eet ik heel veel snoep! En wat je zegt ben ook gek op soep! is het enige warme wat ik nog eet! Verder was ik helemaal gek van kaneel achtige koekjes ,at ze de hele dag door... en nu las ik gister dat kaneel slecht is voor je ongeboren kind, en dat je er dus niet teveel van mag eten! baluhhh!
is heel herkenbaar had het bij mijn vorige ook. ik was ineens gek op haring nou daar moest ik ervoor echt niks van hebben vreslijk. kip vond ik ineens vies dat smaakte zo raar. nu heb ik weer ongelovig veel zin in haring hahaha dus wie weet.
O ja, zo herkenbaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap at ik veel snoep en rijst met toebehoren vond ik echt zum kotzen. Aan het eind van de zwangerschap kwam ik erachter dat ik peppersweet heel lekker vond (die met roomkaas gevulde zoete paprikaatjes), helaas stond ik toen al op knappen. Dat at ik echt nooit. Tijdens de 2e zwangerschap was ik juist GEK op rijst. En dan het liefst witte rijst en dan zonder sausjes. Zo droog uit de pan. Heerlijk! Nu ben ik 8 weken zwanger en ik weet het nog niet. Het verandert per dag, geloof ik. Maar suiker hoef ik niet zo, word er misselijk van. Ben benieuwd! En oja, smaken en geuren veranderen. Tijdens mijn 2e zwangerschap vond ik witte peper naar paardenpoep ruiken, bah! Liefs, Foefie
Ik wil de hele dag bruin brood met hotelblok komijnen kaas. verslaafd. veel yughurt en rond 4 en 9 trek in zout dus neem een beetje soep. Geur is heel erg veranderd. Ik rookte tot een week geleden. Nu word ik kots en kots misselijk van de lucht. Ook als iemand die gerookt heeft in de buurt komt.
JA DAT HEB IK OOK! Ik rookte ook tot een week geleden en gelukkig kan ik het nu niet eens meer, geweldig!