helaas...ook wij gaan de ICSI process in... Weet eigenlijk niet eens waarom ik deze topic heb geopend. ik denk omdat ik wel graag wil schrijven maar het niet uitkan spreken of zo...ik kan er ook met bijna niemand over praten want niemand weet het. misschien zoek ik wel gewoon steun of zo...
Helaas welkom hier blondsteenbokje. Gelukkig kun je op dit forum eraringen uitwisselen , info vinden en steun zoekn met lotgenoten. Je bent ook al een tijdje bezig zie ik. Hoe lang is de wachtlijst bij jullie zieknhuiis? Wij gaan in dec. met ivf starten. Veel succes met de aanloop naar de 1e icsi. Goetjes Herma
bedankt voor je reactie. wachtlijst is 2 a 3 maanden dus we lopen gelijk op ongeveer. wij zitten in het AZU. Misschien nog iemand die dit leest en 21 oktober naar de info avond gaat daar?
hoi blondsteenbokje, heel begrijpelijk dat je je hier hebt aangemeld, hier vind je veel steun, iedereen begrijpt je gevoel, en je kunt hier van je af praten. heel fijn als niemand ervan af weet in je directe omgeving. veel succes met de icsi.
Vervelend dat je ook aan de ICSI moet... Ik ben eind aug. naar de voorlichting in het AMC geweest. Het meeste wist ik al wel, maar niet precies hoe en wat dus was zeker handig. Heel veel succes!
hoi Blondsteenbokje, Ik wil je heel veel sterkte wensen met je eerste ICSI. Op deze site vind je allemaal mensen die weten hoe jij je voelt. Voor al je vragen kun je hier terecht! Goed van je dat je er toch op deze manier over probeert te praten. Liefs Maaike
Ey Blondsteenbokje, Ook ik wil je heel veen succes en sterkte toewensen! Zat je niet ook bij Net gestopt met de pil? Dat je maar snel zwanger mag worden
steenbokje, goed van je om hier je eigen topic te openen meid. ik duim voor je voor een goede afloop voor jullie! jullie verdienen het. wij gaan over 2 à 3 maanden ook verdere onderzoeken laten doen. dikke kus, lindsay
Hey Blondsteenbokje, Welkom op dit deel van het forum. Ik had gehoopt je hier niet tegen te komen maar helaas. Heel veel sterkte meid. Er komt een moeilijke tijd aan maar je kunt je hier doorheen slaan. Ik hoop dat wij ook snel een wondertje mogen hebben. Heel veel liefs, Zora
Hey lieverd, goed dat je dit topic hebt geopend. Je zult er wijzer van worden om ervaringen met anderen hier te kunnen delen. Heel veel sterkte en ik zal je hier blijven volgen. Liefs Mieke
Hoi blondsteenbokje, Heel veel succes met ICSI, hopelijk zijn jullie snel aan de beurt. Het goede voorbeeld van zwanger na 1e ICSI heb je hier voor je !
helaas welkom op dit forum hopelijk gaat het jullie met icsi wel lukken en hebben jullie aan 1 poging genoeg heel veel succes
Steenbokje, ik kom ook even een kijkje nemen op jouw topic. Wat een fijne reacties en ook hoopvolle, door de "zwanger na Isci-vrouwen". Heel veel succes meid!
Lieve Schat, Ook ik ga jou hier <helaas> zeker volgen! Ik wil je ontzettend veel succes wensen meis, hoop dat je snel zwanger mag raken met ICSI. Liefs Rox
Hi, ik wil je ook even succes wensen met je ICSI behandeling. Ik hoop dat je snel een positief resultaat zult hebben.
lieve meiden, heel hartelijk bedankt voor jullie lieve woordjes, zeker ook aan de meiden die mij al kenden. het gaat een stuk beter met ons. het leventje gaat vol goede moed door en we wachten in spanning tot we mogen beginnen. ik heb gedroomd dat we een tweeling krijgen en ook mijn moeder heeft dat gedroomd. zelf houden we gewoon voor ogen dat we over uiterlijk 14 weken misschien wel zwanger zijn en die gedachte geeft ons hoop. wederom bedankt meiden!
lieve Steenbokje, jullie gaan maar voor een tweeling dan ja en dan noem ze maar lindsay en bertje hihi. knuffel en veel succes met de sollicitatie!