Ik heb sinds zondagavond wat bloedverlies gehad. Dit werd wat erger en helderrood, maaaarr het is nog steeds niet zo erg als bv een menstruatie. Het bloed komt niet in mijn maandverband. Ik vraag me af hoe lang dit kan gaan duren? Mijn urine is wel erg troebel (stukjes weefsel)? Daarnaast heb ik echt vreselijke pijn in mijn onderrug en af en toe wat in mijn rechterbeen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Mijn zw.testen nemen ook nog niet af, maar mijn symptomen wel. Ik ben een beetje bang dat er wat anders aan de hand is? Vooral die erge rugpijn vind ik een beetje raar of hoort dat er allemaal bij?
Maak een afspraak voor een echo. Ik was vanochtend bij mijn huisarts omdat ik ook al 2 weken bruinverlies had. Ik kon direct naar het ziekenhuis. Helaas was het voor mij slecht nieuws. Maar ik hoop voor jou dat er niks aan de hand is.
Ik heb wel echt rood bloed hoor. Vannacht wakker van de krampen en er stroomde puur bloed uit me toen ik naar de wc ging.. Ik denk dat het nu gaat doorzetten. Volgens de vk moet ik nog even een week afwachten.. Bedankt voor jullie antwoorden. Esma: veel sterkte!
Bedankt allemaal.. Heb er wel veel verdriet van, maar heb nu zoiets laat het maar doorbreken, dan kunnen we weer verder. Het is wel frustrerend hoor. Vorig jaar in ronde 3 al zwanger: mk, nu in ronde 2 al zwanger: weer mk... Zo snel zwanger: blijdschap en dan gaat het mis Ik hoop dat 3 keer scheepsrecht is en anders onderzoeken, maar daar zie ik echt erg tegenop. Ben zo bang dat me verteld wordt dan wij nooit kinderen zullen kunnen krijgen Dat zou echt een nachtmerrie zijn...