lieve lieve marjo, ik kan niet anders dan me bij iedereen aansluiten meid. weet precies hoe je je veolt. op een gegeven moment ben je helemaal murw en voel je weinig. en kun je dus ook niet meer huilen je moet idd wel weer gaan genieten van al de mooie dingen die je hebt. hele dikke knuff van mij xxx sam
Marjo, ik ben blij dat je vanaf deze ronde met Progestan mag beginnen. Ik hoop dat het dan ook helpt maar ik denk het wel. Ik moet het nemen tot ik de drie maanden gepasseerd ben. Anders moest ik het nemen tot mijn maandstonden begonnen. Ik wens je alvast veel succes in je nieuwe ronde! Een hele dikke knuffel! Kirby
hee lieve marjo! wat een rot nieuws voor de zoveelste keer.... ik kan goed begrijpen dat je er een beetje moedeloos van wordt... ik denk dat het goed voor je is, om even een stapje terug te doen. concentreer je maar even alleen op jezelf en je relatie. lieverd, ik hoop dat het geluk je aankomende ronde toe lacht! dikke knuffel elfje
he meis, wat onwijs balen, had je andere berichtjes gelezen, en had echt goede hoop! snap t wel hoor dat je er even wat meer afstand van wil nemen, als je t ondergaat allemaal, denk je t valt wel mee, maar t heeft echt wel een behoorlijke inpact! Hopelijk horen we gauw weer wat van je en heb je dan mega goed nieuws hele dikke knuf radna
Oh marjo wat rot. Ik had gedacht dat het best goed zou komen omdat je er 3 had. Heel veel sterkte! Dikke knuffel Simone
Meiden, allemaal bedankt. Ik wil absoluut niet dramatisch overkomen, maar het dringt toch wat beter door allemaal vandaag. Toen ik woensdag belde voor mn progesteron uitslag en te horen kreeg dat die 108 was, werd me gelijk verteld dat m'n gyn 16 november een gaatje vrij zou houden voor me zodat we konden kijken hoeveel het er waren als het gelukt was. Dat is zo'n domper, en elke keer als ik daar nu aan terug denk komen de tranen toch wel, maar probeer zoveel mogelijk om er niet bij stil te staan.. Voorlopig is dit even mijn laatste berichtje hier, even de batterij weer bijladen en wie weet.... Hele dikke knuffel voor jullie, stuk voor stuk toppertjes hoor! Liefs Marjo