wie heeft ook bloed verloren? (en is nog steeds zwanger)

Discussion in 'Miskraam' started by sooohappy, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sooohappy

sooohappy Lid

Mar 14, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

misschien kan iemand me geruststellen.. of uit de droom helpen.. :(

ik ben eind oktober voor het laatst ong. geweest, afg. week positief getest (gisteren ook nog).

vanochtend vroeg bij het plassen een beetje helder rood bloed verloren en enorm geschrokken! daarna krampen gehad die op ong. krampen leken die nu inmiddels over zijn.
    heb daarna nog wel onder de douche wat bruin spul verloren.

bij laatste toiletbezoek nog een beetje bruin/geel bij het afvegen. '

volgens de huisarts is het een miskraam OF een innestellingsbloeding geweest en ik moet gewoon afwachten.... maar dat is zooooooooooooooo moeilijk!

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Hoi Sooohappy,

het is zo rot om mee te maken en er is geen antwoord op te geven. Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje best veel bloed en stolsels verloren en het is helemaal goed gegaan. Maar in de zomer heb ik een miskraam gehad waarbij ik maar heel weinig bloed ben verloren. Ik had wel behoorlijk kramp, in golven.

Ik hoop dat het goed verloopt voor je en ik zal voor je duimen!

Dominique

3. sooohappy

sooohappy Lid

Mar 14, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jewel dominique.

ik probeer positief te blijven!

4. Dian04

Dian04 Lid

Nov 28, 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi we zitten in hetzelfde schuitje zeg maar.

Ik ben nu 5 weken en 1 dag. Heb al een paar dagen bruine afscheiding en nu ook een beetje bloed.

Net nog een CB test gedaan en ja hoor een dikke vette plus???

Ik ga per uur van twijfel naar positief twijfel positief etc etc... Om gek van te worden....

Dus ik lees met je mee meid en duim ook voor jou.

Liefs Dian

5. cin22

cin22 Actief lid

Jul 29, 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 5 weken bruin bloedverlies gehad, waarna ik ook ineens krampen kreeg. Achteraf denk ik door de spanning...
    Naar de verlosundige geweest met 6 weken en toen was een beginnend hartje te zien... Niks ergs dus..

Na 10 weken echo weer bloedverlies, maar toen rood bloedverlies (bij het afvegen).
    Naarmate de dag vorderde steeds lichter en eind van de dag gewoon weer normale afscheiding. Geen krampen.

Ook toen was er niks aan de hand en gister heb ik een echo gehad waarop een meisje van 17 weken te zien was. Dus alles gaat nog steeds heel goed..

Ik weet verder niet veel over miskramen dus kan daar niet echt iets over zeggen.
    Ik weet wel dat ik me toen echt heel onzeker voelde en bang was dat het mis ging. Bij mij was het dus niet het geval.

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Misschien kan ik nog wat toevoegen: mijn baarmoedermond bloedde blijkbaar heel snel vanaf het begin van mijn zwangerschap, want ik bloedde altijd een beetje helder rood als ik een grote boodschap deed. Dat zag er behoorlijk eng uit, maar toen ik eenmaal wist wat het was maakte ik me geen zorgen meer.

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

Apr 28, 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Bij de eerste zwangerschap had ik de eerste 16 weken bloedverlies en dan ook echt heel veel.
    Heb toch een gezonde zoon gekregen.

Bij de 2e zwangerschap ook bloedverlies gehad deze is helaas fout gegaan.

8. Dian04

Dian04 Lid

Nov 28, 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Nou bij mij is de echte bloeding nu ook begonnen.

Ik heb ook helaas het onmiskenbare ongesteldheidskrampen in mijn buik geen twijfel mogelijk.

Hadden de meiden die bloedingen hadden in de zwagerschap ook de buikkrampen?

Ik ben band dat het voor mij voor deze poging einde oefening is. Pfff baal als een stekker.

Hoe is het bij jou SOOOHappy?

Liefs Dian

9. sooohappy

sooohappy Lid

Mar 14, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi meiden,

bedankt voor jullie reacties!

bij mij is er vrij weinig veranderd; nog steeds een klein beetje bruinverlies bij sommige toiletbezoeken. verder geen krampen meer maar gewoon een maf gevoel in mn onderbuik. voel me verder goed; behalve dat ik de hele tijd trek heb haha.

vanochtend maar weer een test gedaan (kruidvat) en die was ook positief.

ik vind de onzekerheid wel echt zwaar irritant!

hoe is het met de rest?

10. Dian04

Dian04 Lid

Nov 28, 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Sooohappy nou volgens mij zit het bij jou wel goed hoor!

Zolang je geen versbloed verliest of stolsels dan is het vrij gebruikelijk wat ik allemaal gelezen en gehoord heb.

Gewoon je vk bellen voor een afspraak. Meid je bent gewoon hartstikke zwanger nog.

Bij mij is het foute boel... flinke bloedingen, stolsel en weefsel verlies, krampen. Uit verhalen lees ik dat het nog steeds kan of het er nog een tweede vruchtzakje kan zijn maar ik wil nuchter blijven. Mezelf niet te veel hoop geven.

Sterkte allemaal.
    Liefs Dian

11. sooohappy

sooohappy Lid

Mar 14, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dian,

wat balen zeg! heb je de hele dag bloedingen? ik heb gisterenochtend een bloeding gehad (was echt rood) en daarna geen rood meer gezien, alleen wat bruin spul. dat heb ik vandaag nog maar 1x gehad toen ik wat langer op het toilet zat.

hoe ver ben jij? kan je nog zo vroeg erge bloedingen krijgen?

groetjes en hoop dat het voor jou ook goed komt!
    ik durf in ieder geval nog niet te juichen.

12. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi hoi,
    Ik heb ook bruin verlies. Ik zou nu 5 weken zwanger zijn.
    Vorige week zondag (2-4 dagen voor NOD) had ik wat lichtbruin verlies. Maar dat had ik normaal ook als ik ongesteld ging worden. De vorige keren had ik wel hoofdpijn bij mijn menstruatie, maar die bleef uit. Toch bleef ik bruin verliezen, maar heb toch op vrijdag een test van sensitest gedaan. Deze gaf een licht positief streepje, maar ik geloofde dat echt niet. (ik dacht dat ik het te graag wilde zien).
    Zaterdag heb ik ook getest en toen was hij al donkerder, maar kon het ook nog niet geloven, maar gedurende dag kreeg ik meer twijfels. Zou het dan echt zo zijn??
    Dus toen ben ik nog een test van het kruidvat gaan halen en die loog er zondagochtend niet om: hardstikke positief binnen 30 seconden.
    Toch heb ik tussendoor steeds wat bruin verlies gehad. Een paar druppeltjes in mijn inlegkruisje en verder een beetje bij het afvegen.

Alleen gisteren schoot ik in paniek. Ik was naar de wc gegaan en had ineens een wc velletje rood bloed. Maar geen buikpijn ofzo. En dat is ook de rest van de dag niet terug gekomen. Dus ik was weer een beetje gerustgesteld.

Vannacht heb ik wel erg slecht geslapen en ben om 4 uur er maar even uit gegaan om toch een zwangerschapstest (kruidvat) te doen. Deze was weer donkerder dan eergistern, dus ik ben weer wat gerust gesteld. Volgens mij komt het gewoon vaker voor dat mensen bloed verliezen zonder dat het kwaad kan.

Maar goed, ik hou het in de gaten.
    Volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan dik 6 weken. Misschien zien ze het hartje dan net wel of net niet. Ik ga gewoon duimen voor mezelf (en natuurlijk voor jullie ook!!)

13. Female

Female Niet meer actief

Soohappy ik denk dat het een goed teken is dat het bloeden helemaal gestopt is. Wanneer is je eerste echo of heb ik erover heen gelezen?
    Hopelijk is alles hartstikke goed! ;)

14. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @female: mijn eerste echo heb ik volgende week donderdag (23 dec). Hopelijk is dan alles goed en kan ik het met kerst toch thuis vertellen. Ook al weet ik dat er genoeg redenen zijn dat het alsnog mis kan gaan, maar dan vind ik ook dat mijn ouders er recht op hebben om het te weten zodat ze me misschien kunnen steunen.
    Maar laat je niet opjutten. Ik denk dat je gewoon rustig moet blijven. Heb je nog een zwangerschapstest gedaan? Wordt die lichter of donkerder??

15. sooohappy

sooohappy Lid

Mar 14, 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ female;
    ik heb vorige week een miskraam gehad... :(

16. Female

Female Niet meer actief

@ Soohappy, oooh sorry meid heb helemaal niet naar de datum gekeken. Dacht dat het een nieuw topic was :).
    Sorry, niet zo handig van me.
    Veel sterkte gewenst!!

@ Miepens, sterkte hoor meid, ik duim voor je dat alles goed is 23 dec.!!
    PS over die zw.test, was die vraag voor mij??

17. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Bij mij is het bloeden inmiddels bijna helemaal gestopt en is de zwangerschapstest helemaal negatief. Niets meer te bekennen van een streepje.

Ik vind het vreselijk dat ik nu al 3 miskramen heb gehad. Ik kan alleen blij zijn dat het goed is verlopen, dat mijn gezondheid geheel intact is en dat ik blijkbaar redelijk makkelijk zwanger word. Drie miskramen in een jaar is veel, maar ik ben wel ook 3x zwanger geraakt in een jaar. Het zal toch wel een keertje goed gaan?

Toen ik net zwanger was van mijn zoontje ben ik bij een waarzegster geweest (niks voor mij, maar toch gedaan) en die zei dat ik zeker een zoon zou krijgen, maar dat ze niets kon zien over een tweede. Ze kon het niet helder zien. Het was twijfelachtig. Ze was daar heel duidelijk over en kon dat meteen zeggen. Ik vroeg er niet naar. Ze zei het meteen. Nu vind ik het zo stom dat dat alsmaar door mijn hoofd spookt ...

18. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    @Dominique71 Wat vervelend zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe. Ik kan me goed voorstellen dat je nu toch gaat terugdenken aan die waarzegster. Ikzelf was een jaar bezig om zwanger te worden en had mezelf voorgenomen om vanaf volgend jaar ook een keertje bij iemand langs te gaan. Ik ken toevallig 2 mensen bij wie het heeft geholpen en die toen best snel daarna zwanger zijn geraakt terwijl ze al meer dan 4 jaar bezig waren. Ik weet niet of ik er in geloof, maar het is wel merkwaardig.. Baat het niet dan schaadt het waarschijnlijk ook niet.

Share This Page