Hallo meiden, weer een vraagje van mij.Heb sinds vanochtend rugpijn van halverwegen mijn rug tot onderaan en ook last van hoofdpijn.Kan dit ook bij zwangerschap of komen na 10 dgn nu dan toch de ?Heb het ook koud,maar temperatuur was vanochtend nog gewoon hoog.Helpppp!
ik heb er iig geen last van gehad in het begin van de zwangerschap en nu nog steeds niet. hoelang ben je gestopt met de pil? heb je al getest?
Dat is al ruim een jaar geleden.Toen 1x wat langere cyclus gehad van 34 dagen,daarna altijd 30-31 heel soms 32 dagen.
ik heb nu al ruim 1,5 week, last van koude handen ( niet warm te krijgen), misselijk, lage rugpijn heb ik ook , en nu pas beginnen mijn borsten 'pijnlijk te worden, heb vandaag zonder BH gelopen, dit deed me te veel pijn. Ook zijn ze behoorlijk gespannen, wat normaal niet was. Maar 1 voordeel wel.. ga zo wel een hele Cup maat vooruit
Heey Jee, Ik heb het zelf ook wat je omschrijft, ben nu 7 weken zwanger en heb meerdere syptomen waarvan ook last van onderrug, constant koud en hoofdpijn, mega last borsten en erggggggg moe. Nu had ik altijd al last van hoofdpijn... Duss weet niet of dat het een sympthoom is. Hoop het natuurlijk wel voor jou. Succes x leeuwinnetje