helaas het is weer misgegaan, vandaag bloedingen en nu buikkramp... het mag niet zo zijn geloof ik... liefs van een verdrietige bianca
verdorie! waarom nou!?! Ik keek zo tegen je op, heb veel berichtjes van je gelezen. Heel veel sterkte meid, ook voor jehummie en schreeuw maar als je ons nodig hebt! Liefs Minka
hey meis, lief van je! jij hebt het ook niet makkelijk he, wachten op een curretage... hopelijk komt het snel los, dan kan je weer verder he... hoe vervelend het ook is, tis en blijft moeder natuur die beslist... maar het is en blijft kl*te! knuffel!
hey meis, heb je ook bloeding, nee toch! veel of niet? al bij de vk geweest? lees net dat je voor een echo bent geweest gisteren.. en? knuf van bianc
Donderdag een bloeding gehad, vandaag weer..maar erger met krampen. Gister echo gehad, en het vruchtje leek al te klein. Volgende week weer een echo, maar voor mijn gevoel ga ik het 1 deze dagen echt verliezen... En jij? Je herkent de pijn van de vorige keer?
hey meis, wat een rot situatie zeg! hoop dat alles goed komt en dat je volgende week een mooie echo in je handjes krijgt van de gyn.! is heel anders dit, had toen met 11 weken een beetje bloedverlies maar mijn gevoel vertelde me al eerder dat het fout zat, ben toen met bijna 12 weken gecurriteerd dus niet echt bloedverlief en buikkramp ervoor gehad terwijl met met een week of 8 al was mis gegaan... nu wel krampjes en ongi bloed...
Ik reken niet op een mooie echo, verlies stolsels... Nu maar hopen dat 2007 nog iets meer gelukt brengt dan wat we tot nu toe hebben gehad... Moet jij nog naar de verloskundige of HA?
hey... ik blijf hopen voor je meis! nou ik heb vanmiddag nog een test gedaan, negatief, maar kan zijn omdat het op de dag is gedaan... moest van de vk morgeochtend nog eens testen en als het dan weer posi was moest ik naar het ZH voor onderzoekjes.. maar testen heeft echt geen zin nu, gevoel in fout en ik verlies bloed en ik heb kramp... als het nou een hele rare ongi gaat worden kan ik volgende week altijd nog eens testen...
Ai Bianca, ik weet even niet goed wat zeggen, maar ik vind het heel jammer voor je en wil je heel veel sterkte wensen! sterkte! flyke
Hey meid Wil je heel veel sterkte wensen ook voor je hubbie, maar hoe kan dat nou? Het ging zo goed. Liefs Tijgertje23