Ik wil even iedereen bedanken hier voor de steun en de lieve woorden. Ondanks dat de meiden hier zelf ook een nare ervaring hebben (gehad) is er altijd weer tijd voor een luisterend oor. In mijn omgeving maak ik geen miskramen mee, en dan lijkt het of je de enige bent. Maar hier voel je je niet zo alleen, en het helpt me enorm dat er hiet zo veel begrip is! Dus meiden nogmaals bedankt en hopelijk zullen we snel allemaal een gezonde spruit op de wereld mogen zetten! Dat wilde ik gewoon even kwijt! Liefs Gwenn.
Mooi geschreven Gwenn, zo voel ik het ook. Je hoort om je heel vanalles, maar door te lezen en mee te voelen met andere die op dit moment (of eerder) er ook mee te maken hebben heb je echt het gevoel dat je er niet alleen voor staat. Succes en sterkte de komende tijd Liefs Minka
Hey Gwenn, het is inderdaad heel prettig om meiden tegen te komen die jouw verhaal herkennen en je helemaal begrijpen. Deze site heeft mij erg goed geholpen met de verwerking van mijn miskraam en door het er hier over te hebben, praat ik er thuis en met vrienden nog maar nauwelijks over en voel mij eigenlijk weer net zo opgewekt als voorheen. (bij mij is het al weer wat langer geleden gebeurd. Heb op 5 en 19 oktober een curettage gehad). Jij heel erg veel sterkte toegewenst aanstaande vrijdag! En Minka, jij veel sterkte op 17 januari. Ik hoop dat het vruchtje toch nog van te voren loskomt. Marla
Hey Gwenn, idem, in mijn dichte omgeving kon ik ook wel terecht, maar precies maar heel even, ze werden op de hoogte gebracht van mijn MK, uitten hun medeleven, maar de wereld gaat door voor hen. Soms wel nog een oprechte vraag als: hoe gaat het nu een beetje met je? Maar daar antwoord ik meetal oppervlakkig op, is te moeilijk om de juiste woorden te vinden, juiste gevoel te willen overbrengen aan iemand die het niet meemaakt. Terwijl hier, met enkele woorden, wie het zelf meemaakte, begrijpt het. Bedankt ook! groetjes flyke ]
fijn dat je het hier zo goed kan vinden, zeker nu jou situatie zo onzeker is.............. en ik hoop echt van harte dat je morgen toch goed nieuws krijg. onbewust denk ik toch al de hele week aan je, voel zo met je mee en kan me voorstellen dat de dagen tot morgen voorbij kruipen. hoelaat moet je morgen voor de echo? ik hoop dat je het gelijk laat weten, al is het maar een klein berichtje hoe het er voor staat, en weet dat we er voor je zijn.......... for better and for worse. het is dan wel geen trouwbelofte maar 1 ding hebben we met elkaar gemeen, we willen allemaal zo graag en we kunnen ons allemaal inleven hoe jij je voelt. heel veel sterkte morgen en ik zal in ieder geval aan je denken. knufffff nienke
Dank jullie wel dames! Morgen inderdaad de grote dag! Ik verwacht er niet veel goeds van, maar ja, wie weet.... Morgenavond vertrekken we richting Frankrijk om een weekje lekker te skieën en tot rust te komen. Heb genoeg om handen dus de tijd gaat snel voorbij. Wat het nieuws ook wordt, ik ga er lekker van proberen te genieten! Ik zal proberen morgen even tijd te maken om te vertellen hoe het was bij de gyn, maar wordt waarschijnlijk morgenavond. Als het niet goed zit is het in elk geval geen verrassing, heb de afgelopen week al tijd gehad om een eventuele miskraam redelijk te verwerken. Ik kan er niks meer aan doen, de natuur beslist. Liefs gwenn.