Hoi misschien zit ik hier verkeerd, maar ik ben vandaag 2 dagen overtijd, maar nog steeds geen te zien. Wel is me temp sinds gisteren dalende. Gister nog 37,1 en vanmorgen nog 36,9. Ik ben 15 januari begonnen met het spuiten van decepaptyl. Zou dat de oorzaak kunnen zijn dat ik nu overtijd ben? Heb het normaal nooit! Testte gisteren (nog) negatief, dus ik ga er vanuit dat het mis is. Wie oh wie herkent dit? Wil een dalende temp altijd zeggen dat het mis is of .... Groetjes Marjo
Ik heb er nog niet zoveel verstand van van dat tempen maar misschien is 0,2 graad daling nog niet zo erg en moet je 0,5 graad dalen? want dat is toch ook de stijging die je moet hebben? Veel sterkte met afwachten! Word tijd dat het nu eens raak is bij je.
Muuske...check mijn kaartje ff op tempkaartjes van deze maand...bij mij zegt daling altijd: ongi. Maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn he! En bij mij daalt ie rustig aan, dus wel met 0,2 per dag ongeveer..... Ik ga voor je duimen iig!
@ Dames bedankt! Nog steeds geen te bekennen. Ben echt bloednerveus! Verw8 dat ze zelk moment zullen arriveren. Snif.... Groetjes Marjo
Heb een cyclus van 26 dagen meid! Hoest bij jou? Hier nog steeds geen te zien, maar verwacht ze wel elk moment Groetjes Marjo
Een daling in de temp betekent bij de meesten dat de ongi er aan komt...... en met een negatieve test erbij zou het zo maar kunnen ... wacht het gewoon lekker een paar dagen af... Als je dan nog niet ongi bent dan kun je altijd nog eens testen... Mocht je wel zwanger zijn dan ben je dat aan het eind van de week ook nog wel..... En het scheelt je een boel geld
Muuske we zitten in dezelfde schuitje. Alleen heb ik niet veel verstand van temperaturen. Ik heb wel onder mijn oksel gemeten vandaag> 36.5 moet toch 0,5 bijtellen> dan 37 graden. Ik heb af en toe ongi achtige krampjes maar ze voelen net iets anders. Ik duim voor ons beiden. Succes!
Ja meid, ik duim voor ons beide! Voelt bij mij ook heel anders dan anders. Was maar ooit 1 x overtijd en dat was me dochter. Maar ben toch bang dat de nog zullen komen. Groetjes en suc6! Marjo KEEP I TOUCH!