Wanneer menstruatie na miskraam /missed abortion / curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door SheDevil, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Meiden,
    ik heb een vraag aan jullie.
    Na een missed abortion ben ik ingeleid en in het zh bevallen van m'n zoontje,
    ik kreeg daarna spoed curettage...
    Dit was op 14-02-2007...
    Tot op heden nog niet ongesteld geweest.
    Voor de zwangerschap schommelde het wel een beetje , zoals jullie kunnen zien onder mijn banner...
    Ik begrijp dat mijn menstruatie er nu nog niet is, maar ik zou hem wel verwachten over een week ofzo.
    Wanneer werden jullie weer ongesteld na jullie miskraam/ missed abortion/ curettage?

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik zoek inderdaad ook een antwoord op deze vraag, ik heb ook op 14 februari een curettage gehad.

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oh mercedes dat spijt me voor je :cry:
    Het is echt niet leuk te moeten wachten wanneer alles weer op gang komt he.
    Wij willen eigenlijk wel weer verder na 1 of 2 menstruaties, maar ja dan moet het wel komen...

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    tja het is heel moeilijk om te zeggen wanneer je weer je menstruatie krijgt!Ik heb zelf half januari een miskraam gehad en ik heb me menstruatie nog steeds niet! Heb wel twee en een halve week geleden mijn eisprong gehad, maar tot op heden nog niks te bekennen! ( en zwangerschapstesten waren negatief)

liefs

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    zo echt klote zeg :(
    ben ook begonnen met teunisbloemolie capsules.
    hopen dat dat helpt..

maar jolien, je hebt zeker weten je eisprong gehad?
    want ik ben zo bang dat ik m'n eisprong ook niet krijg nu :(

6. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik heb 18 november een missed abortion gehad die spontaan is gekomen. 16 december had ik mijn eerste menstruatie weer dus 28 dagen zat daar tussen terwijl ik normaal een cyclus van 25 dagen heb. De cyclus daarna was weer gewoon 25 dagen.
    De eerste cyclus kan dus wel wat langer zijn en ook is de eerste menstruatie die dan volgt best wel heftig.Ik moest het matras beschermen en kraamverband dragen de eerste 2 dagen van mijn eerste menstruatie na de miskraam.

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja de gyn heeft alles nagekeken en ik heb dus inderdaad mijn eisprong gehad! alleen dat is nu al meer dan twee weken geleden en dus nog niet ongesteld!

sterkte meis en ik hoop dat je snel je menstruatie krijgt zodat je niet zo lang hoeft te wachten!

liefs

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Mijn cyclus is redelijk snel weer op gang gekomen na mijn miskraam maar ik heb dan ook geen curettage gehad...
    Zie onder mijn banner het verloop van mijn cycli

Groetjes

9. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik werd precies 6 weken na de curettage weer ongesteld, ook meteen daarna weer regelmatige cyclus. Alleen veeel heviger..

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mijn cyclus was gelijk weer netjes op orde. Ben nu voor de 2e keer ongesteld na miskraam, is wel veel heviger dan voorheen, ook heb ik nu 2/3 dagen van te voren beetje bruin verlies, dat had ik eerder ook niet.

Hoop dat de :evil: snel komen (of niet natuurlijk ;) )

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik werd precies 28 dagen na mijn curettage (na missed abortion) weer ongesteld. Mijn cyclus is gemiddeld ook 28 dagen. De menstruatie duurde iets langer dan anders maar was veel pijnlozer dan voorheen. Ondertussen ook bij de gyn geweest, mijn baarmoeder was weer volledig leeg en we mogen opnieuw proberen zwanger worden.

juni

12. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai!
    Mijn menstruatie komt er nu volgens mij ook aan... ik heb 6 febr. een miskraam gehad. Deze 1e cyclus duurde dus 35 dagen. Normaal zo'n 29 a30 dg. Deze cyclus waren mijn borsten en buik veel gevoeliger dan voor de miskraam. Ik hoop wel dat de menstruatie gaat doorzetten, heb namelijk geen krampen en vloei ook nog niet echt.. ( alleen wat rood aan een tampon, echt minimaal) Herkent iemand dit ook ? Dat het langzamer op gang komt bedoel ik?

Liefs Jellie

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb op 14-2 curettage gehad, op 26-2 had ik behoorlijk veel slijm (meer dan tijdens normale cyclus) en 2 dagen erna beetje bloed met afvegen, nu nog niets. Ik dacht dat toen de vruchtbare periode er weer waren, maar dan zou ik deze week mijn menstruatie moeten hebben (als de cyclus verder ook hetzelfde is). Blijft spannend.

14. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    meiden, wat verdrietig dat jullie zo'n verlies ook allemaal hebben moeten mee maken..
    wat ik wel frapant vind is de verhalen die ik hoor niet hetzelfde zijn als de verhalen die ik lees.
    Dus als ik moet afgaan op wat ik hoor kan ik nog heeeel lang wachten op mijn menstruatie...
    Morgen is het precies 4 weken geleden voor mij..28 dagen dus..
    En mijn menstruatie was voorheen gemidddeld genomen 33 dagen. Dan zou die er wel aan moeten komen toch?
    Wat ik me ook afvraag.. heb je na een miskraam / missed abortion/ curettage ook gewoon weer een eisprong?

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Tsja, ook bij mij duurde het even: na de vroege miskraam een jaar geleden duurde het 5 1/2 week, na de late miskraam 7 weken voordat ik weer mijn menstruatie had. Is ook wel logisch want je hebt nog allemaal zwangerschapshormoon in je bloed.

Veel succes! Enneh, al moet je 7 weken wachten op de menstruatie, dan nog kan het daarna snel gebeurd zijn :D

Neeke

16. loesje77

loesje77 Lid

11 feb 2007
    59
    0
    0
    Flevoland
    Ben gecuretteerd op 7-2-2007 en afgelopen zaterdag is mn ongi begonnen. Dat is dus 31 dagen later, normaal cyclus van rond de 28 dagen, dus valt de afwijking nog mee. De ongi is wel heftiger als voorheen maar dat heb ik hier al meer gelezen geloof ik :cry:

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou,ik heb ook goed nieuws!Na 18 januari nu eindelijk begint mijn menstruatie!

liefs

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Goed zo Jolien, nu kun je weer verder!
    Veel succes met alles

Groetjes Minka

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ loesje ; dat valt inderdaad wel mee, mijn menstruatie was in ieder geval gemiddeld ook zo'n 32 dagen voor de zwangerschap.

@ jolien ; gefeliciteerd met de duivels !

Bij mij nog steeds niets...heb wel steeds het gevoel dat ik m'n eisprong voel, dat had ik voorheen wel altijd dat ik dat voelde.
    Maar dit gevoel duurd nu al meer dan een week, dus dat zal het wel nie zijn... :(

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    bij mij duurde het precies 5 weken.
    dit is vanaf het moment dat ik bloedverlies kreeg, de miskraam kwam later die week.

Deel Deze Pagina