op dinsdag 23 mei heb ik een mk gehad en op zondag was de bloeding gestopt, maar plotseling op woensdag had ik terug wat bloedverlies en dit heeft een hele week aangehouden. maar na twee dagen heb ik terug bloedverlies niet zo heel veel maar toch, gisteren begon het om 10 u en tegen 16u was het gedaan. deze morgen is het om 9u herbegonnen en heb het nog steeds.... hebben jullie dit ook gehad of niet? en van wat zou het kunnen zijn?
Ik heb vorige week donderdag, 31 mei miskraam opgewekt met medicatie. vruchtje , placenta alles is eruit, ik heb het gezien maar ik bloed nog steeds. bij mij is het tussendoor dus ook niet even gestopt.. ik zou niet weten wat het kan zijn
Jv, allereerst heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd. Dat bloeden kan nog wel even aanhouden hoor. Bij mn eerste miskraam heb ik 5 weken gevloeid, mn 2e verloor ik gelijk het vruchtje en duurde het bloedverlies 2 weken. Als je twijfelt kan je nog om een echo vragen om te kijken of alles schoon is.
Meteen, opgewekt met Cytotec. Eerste week best heftig bloedverlies, tweede week werd het minder naar langzamerhand bruinverlies en dat heeft 6 weken aangehouden. Ben zelfs nog een keer ongesteld geweest tussendoor en daarna ging het bruinverlies gewoon door. Kreeg er een punthoofd van...
ben gister naar gynae geweest en alles was weg behalve nog een beetje bloed... moet wel wachten tot ik ongesteld ben geweest om opnieuw zwanger te worden, maar wanneer ben jij ongesteld geworden? ik heb nu al 3 weken weliswaar licht bloedverlies maar toch zou het dan langer duren?