vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by noenja24, Jun 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb en vraag ik zou zwanger kunnen zijn... 2 dagen voor mijn nod (gisteren) had ik wit roze afscheiding (alleen met afvegen) ik heb toen avonds en tampon in gedaan wat bijna niet ging en echt pijn deed omdat het opgezet is waarschijnlijk en sinds vanmorgen is het iets erger geworden waarschijnlijk door bloedinkje??? Ik weet niet goed wat ik hier mee moet doen heb nu maar maandvb in gedaan... Want t is echt minimaal... Weet iemand me gerust te stellen ik zou eigenlijk over 3 dagen test doen maar ik twijfel nu...

2. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er niemand die hier wat over weet??

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm.... het is nu etenstijd... dus vermoed dat er weinig mensen je vraag hebben gelezen....

Maar het enige wat je nu enige zekerheid biedt is het doen van een zwangerschapstest. Die gekleurde afscheiding kan van alles betekenen van een beginnende ongesteldheid tot een zwangerschap.

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik kan je helaas niet echt geruststellen. Sommige meiden bloeden wat vlak voor hun NOD en zijn toch zwanger, maar ook genoeg meiden zien dit geringe bloedverlies als teken dat hun menstruatie eraan zit te komen. Testen is het enigste dat echt duidelijkheid kan geven.

Ik hoop dat het iets positiefs betekent! ;)

5. Ior

Ior Niet meer actief

alleen een zwangerschapstest doen geeft je wat zekerheid. Succes

Share This Page