Hoihoi, Heb even getwijfeld of ik hier een topic over zou openen maar kan er met m'n verstand niet bij dus wil het even aan jullie vragen.. Ik had gister opeens toen ik weg wilde gaan en mijn jas pakte een hele pijnlijke steek in mijn vagina/baarmoedermond, daar leek het van af te komen.. In ieder geval echt van onderen.. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar ik dacht het zal wel.. Later op de fiets kreeg ik weer zo'n steek, ook voelde ik wat lopen.. Daarna toen ik bij mijn zus was moest ik om iets lachen en toen kreeg ik weer zo'n steek en het voelde tegelijkertijd zo gevoelig aan.. Ben daarna uiteindelijk naar de WC geweest en toen zag ik dat een beetje bloed was verloren. Heb dit echt nog nooit eerder gehad. Ik heb maandag 18-6 een hysteroscopie gehad maar ze hebben niks weggehaald. Wel heb ik gemeenschap gehad in mijn vruchtbare periode (volgens de app van mijn telefoon wat namens mijn berekeningen wel klopt) maar ik ben wel nog aan de pil. Weet iemand wat die steken kan zijn en of ik ondanks de pil toch zwanger kan zijn (innesteling) omdat dmv die hysteroscopie mijn baarmoeder ook weer is "schoon" gespoeld. Heb verder last van hoofdpijn, stemmingswisselingen, witte afscheiding en af en toe kleine krampjes in m'n buik. Ik hoor het graag want dit maakt me wel erg onzeker.
Ik zou niet weten wat het is, maar als je je zorgen maakt misschien even bellen met de huisarts. Misschien dat deze je meer kan vertellen. Sterkte. liefs catje
@Catje1981; ik wacht het gewoon even af, heb gister mijn laatste pil geslikt dus gaat nu mijn stopweek in. Met mijn huisarts heb ik helaas niet zo'n goede verstandhouding dus die ontwijk ik liever.. Ik kijk het gewoon even aan en anders maar een test doen. Nu heb ik de laatste maanden ondanks mijn pilgebruik toch wat vage klachten waarvoor ik deze maand stop met de pil om te kijken wat dat doet mijn rare klachten. Ik herken mijn eigen lichaam niet meer en ik wil de dingen gewoon weer voelen waardoor ik besloten heb te stoppen met de pil. Bedankt voor je reactie . Ik dacht misschien kan het een innesteling geweest zijn, maarja we wachten het gewoon rustig af, naja rustig kan niet wachten ben zo ongeduldig haha.
Hoi R0my, Hoe is het nu? Ik had even gegoogled wat nu eigenlijk'' uterus didelphys'' is, maar ik las dus dat dat een dubbele baarmoeder is?... Die stekende pijn die jij beschreef, herken ik wel. Hoeveel DPO zat je toen? Ik dacht dat het bij mij ook een innesteling was toen ik dat 2 maanden geleden had, maar helaas werd ik toch ongesteld. Mijn huisarts dacht overigens ook dat het sterk leek op een innestelingspijn.
Hoi meiden, die steken waren afgelopen vrijdag, ik moet morgen officieel ongesteld worden (mijn banner klopt overigens niet). Heb zaterdag mijn laatste pil ingenomen en meestal betekent het dat ik 3 a 4 dgn erna ongesteld word. Ben overigens nog steeds niet ongesteld. Die pijn was dus 4-5 voordat ik ongesteld moest worden.. heb 17, 23 en 25 juni geklust en volgens vruchtbaredagen.nl en volgens mijn telefoon app was ik rond de 22e het meest vruchtbaar. En afgelopen vrijdag de 27e voelde ik dus die steek.. Ben dus nog erg in afwachting.. Als ik het morgen nog niet ben ga ik morgenochtend een test doen omdat ik morgen ook een rontgenfoto van mijn nieren moet laten maken en dan wil ik liever toch zekerheid hebben want ook al zijn we er nog niet ' echt' mee begonnen toch is het meer als welkom! Mijn darmen zijn verder wel in de weer, en eet echt alles wat los en vast zit en ben ook ontzettend moe en heb heel veel hoofdpijn waar k overigens normaal gesproken nooit last van heb. Waren het bij jullie ook echt van die felle steken? En zijn jullie daarna ook een beetje bloed verloren? Ik ben alleen op die dag zelf een klein beetje bloed verloren, was echt maar een minibeetje een kleine vlek zegmaar en voor de rest ben ik helemaal niks meer verloren.. Heb sindsdien wel witte afscheiding echt spierwit en me urine ruikt ook wat sterker. Wil mezelf ook niet helemaal gek maken maar ik zit er gewoon mee met die steken en dat bloedverlies omdat ik dat gewoon nooit gehad heb. En ik beredeneer: hysteroscopie maken ze ook je baarmoeder weer schoon van binnen dus misschien toch een grotere kans om zwanger te raken? Ook omdat we echt geklust hebben voor en na de eisprong.. Klinkt het logisch of maak ik mezelf gek? Ik ben in ieder geval toch wel blij/verrast te horen dat er meer mensen zijn die hier last van hebben want op internet kon ik erg weinig vinden, alleen maar over vrouwen die al ver in de zwangerschap waren enzo. ik hoor het heel graag van jullie enne... als ik wat weet laat ik het horen!
Vanochtend getest met kv2 maar was negatief. Nog steeds niet ongesteld dus wacht het gewoon af.. Me cyclus is nu ook gewoon raar omdat ik vorig maand pil week door moest slikken dus heb me strip af gemaakt en ben erna gestopt.. Misschien is die wel van slag