hallo , wil even mijn ongeduld uit spreken hahah. zaterdag heb ik mijn laatste pil ingenomen cerazette. deze had ik al een paar jaar geslikt en was er nooit ongie van geweesd. maar ook tot nu nog geen ongie gezien. vraag me dus of af ik zondag niet gewoon met een nieuwe cyclus ben begonnen? ik heb wel tweedagen menstruatie klachten gehad maar sinds vandaag is dat na genoeg weg. kan het nog dat de ongie nog komt? of kan ik een banner gaan maken vanaf zondag 24 maart?
hoi hoi. je bent aan het ontpillen. kan wel een jaar duren dat je een onregelmatige menstruatie hebt.. maar hoort dit niet onder "zwanger worden" thuis? Maakt mij verder niet uit..succes meid en geloof me je geduld wordt op de proef gesteld.. Liefs kaatje
oepsie je hebt gelijk wat betreft de plaats. misschien kan eventueel een moderator dit veranderen? ik wist wel dat ik een onregelmatige cyclus kon verwachten maar wat ik zo raar vind is dat ik na de laatste pil te hebben geslikt nog steeds niet mijn zo genaamde pil bloeding heb gehad. maar dat komt dan misschien omdat ik anders ook nooit ongie werd zeg maar.