helaas?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LiveLoveLaugh, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,

gisteren had ik de topic geopend licht lichter-wit licht. Helaas ben ik vandaag ruw van mijn licht roze wolk geduwd? Vandaag hadden we 20 min gesprek bij de gyn. Meteen had ik aangegeven dat ik afgelopen dagen positief had getest weliswaar geen knallers maar er was een begin. Meteen kreeg ik een inwendige echo en daar zag ze dat mijn baarmoeder slijmvlies dikker was (volgens mij 9mm?) meteen kon ik een urine test doen daar kwam negatief uit :(. Dus toch nog maar extra bloed geprikt de uitslag krijgen we maandag.. Maar de hoop is niet groot.. Dus vanaf maandag ook de mmm in. Pfff wat een dag. Graag wil ik jullie toch allemaal bedanken die heeft gereageerd op mijn vorige topic!!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit vind ik ècht Bizar!!
    Jou test is geen knaller maar zeker een duidelijke streep!!

Heb je de test laten zien?
    Zouden de testen van hun niet meer hcg nodig hebben...jaa..ik zeg maar wat want ben eigenlijk verbaasd!
    Wat zeiden ze van het verdikt baarmoederslijmvlies?

Jammer,maar de hoop (nog) niet opgeven!!

3. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb de foto laten zien ze vond het zelf ook raar. Misschien ben ik zwanger geweest zei ze.. Maar ik heb nog geen bloed gezien bij mezelf alleen witte vloed. Maar wat niet is kan nog komen probeer natuurlijk positief te blijven maar dat is moeilijk.. Ze zei dat de test heel gevoelig was en dat een streep een streep is. Ben benieuwd maandag!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb met 4+3 en 4+6 een echo gehad en toen zag je ook alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies, ze hebben bij mij toen ook bloed geprikt. Met 5+6 hebben we het hartje zien kloppen (is helaas mis gegaan :(). Maar ik wil er mee zeggen dat het niet vreemd is dat ze nog niks zien!

Wat melanie ook al zegt, misschien hebben die testen meer hcg nodig! Geef de moed nog niet op meis!! Ben heel benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt!

5. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat naar om te horen :(. Ik hoop dat je deze maand meer geluk hebt ! Inderdaad even afwachten tot maandag de hoop is er toch nog..

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik heb even naar je test gegeven maar zolang je nog niet ongi bent denk ik dat jij echt wel hoop mag hebben. Ziet er goed uit hoor!
    Die kv testen zijn wel heel gevoelig dus niet gek dat ze bij de gyn nog niets zien. Ik duim voor jou!

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Bellerose toch weer wat hoop..

8. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

helaas ben ik zaterdag ongesteld geworden :(! Vanmiddag bloedprikken en clomid halen vandaag dus het begin van de mmm..

Groetjes en bedankt voor al jullie lieve reacties :)!!!

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Sterkte en hopelijk snel een knal test!
    knuffel!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat naar meid!

sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

Deel Deze Pagina