hey meiden Wij moeten morgen voor het eerst naar de gyn , nou ben ik ontzettend blij dat we door gestuurd zijn ( omdat ik een ontzettende onregelmatige cyclus heb ) Maar aan de andere kant ben ik zo ontzettend zenuwachtig . Ben zo bang voor wat er gaat komen misschien denk ik dan te negatief maar ik ben ontzettend bang dat er iets goed mis is met mij . Herkennen jullie dit ? Ben volgens mij nog nooit zo zenuwachtig geweest ! gr syb
Ik ben er nog nooit geweest al kan ik me wel goed voorstellen hoe je je voelt, toch schijnt het meestal, wat ik zo hoor, wel mee te vallen, iedergeval suc6!
Hoi, Niet te negatief denken hoor, tegenwoordig kunnen ze meer dan je denkt. En daar ben je op de goede plek! En wie weet is er wel niets aan de hand. Tuurlijk zijn inwendige onderzoeken niet het leukste om te doen maar ach er zijn ergere dingen. Succes morgen
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil j wel heel veel sterkte wensen! Ze kunnen zoveel tegenwordig, dus het gaat vast wel goed komen alemaal!
Het zal je vast mee gaan vallen. Ik heb wel eens een uitstrijkje moeten laten maken en ik ben er geweest voor het plaatsen, de controles en het verwijderen van de mirena-spiraal. Iig heel veel succes en hopelijk kunnen ze je helpen!
hey sybje ik ben zelf ook al bij de gyn geweest en was ook behoorlijk zenuwachtig maar uit eindelijk viel het allemaal reuze mee als je zo een inwendig onderzoek moet doen probeer je te ontspannen en ik weet dat dat moeilijk gaat maar toch proberen dan voel je het minst en wie weet is het ook zo voorbij.... hoop voor je dat alles goed is.. en dat het maar snel raak mag zijn groetjes angel