helaas.....

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Na diverse onderwerpen heb ik vandaag helaas te horen gekregen dat mijn contract niet is verlengd. Contract loopt t/m februari 2014.
    Er speelden de laatste tijd diverse dingen op de afdeling. Ik had een bepaald gevoel en die klopte dus wel.

Ze verwijten mij een hele hoop dingen die gewoon echt niet kloppen, ik heb zelf aangegeven wat er niet klopt en wat er bijv. WEL goed gaat. Helaas wil de teamleider mij niet geloven en gelooft ze diegene die al jaren in het team zitten.

Wat kan ik nu het beste doen BEHALVE solliciteren?! Wat zijn de mogelijkheden wbt uitkering, ww-aanvraag, e.d.

Ik ben inmiddels aan het solliciteren.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    He wat balen zeg!.. Maar wel fijn dat je het zo op tijd hoort!

Een ww kan je pas een maand voor je contract afloopt aanvragen, dus dat kan je voorlopig nog even laten rusten. Ik zou nu vooral veel solliciteren.. Sterkte!

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Och, en in deze tijd! Bah!
    Veel succes en sterkte! Ik duim voor een goede baan! :)

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat balen!! Misschien kun je informatie vragen bij het UWV? Succes met solliciteren en ik hoop dat je snel weer een baan hebt.

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wat jammer.
    Succes met solliciteren.
    Hopelijk heb je snel weer een baan.

6. kwebbel86

Als je bijv. een WW aanvraagt, mag je er dan nog wat bijverdienen? Of als je bijv. een uitkering hebt?

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Kwebbel balen!! Je andere vragen heb ik geen antwoord over geen idee. Misschien even googelen?

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als je nu bijvoorbeeld 40 uur werkt, dan krijg je voor 40 uur ww.. Als je een baantje vind van bijvoorbeeld 24 uur, dan vult het uwv het aan tot 40 uur met ww zolang je ww loopt..

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Als je naast je WW-uitkering verdiensten hebt dan telt dat gewoon als inkomen. Stel je zit voor 40 uur in de ww en je vind een baan voor 20 uur, dan zal het UWV je aanvullen tot die 40 uur. Of korten op die 20..tis maar hoe je het bekijkt.

Balen van je baan, hopelijk vind je snel iets nieuws. Succes!

10. kwebbel86

Ik ga dan voor 24 uur de WW in. Het zal niet meevallen om het eea ff aan te vullen.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als je voor minder uur werkt vind word je aangevult.
    Wel moet je voor die overige uren dan ook solliciteren.

Ww aanvragen kan idd pas 1 mnd voor je contract afloopt.
    Wel kun je het uwv bellen voor advies en verder indd solliciteren tot je er bij neervalt hahaha.

12. kwebbel86

Oke bedankt iedereen :)

13. kwebbel86

Kan ik mijn jaarcontract gewoon opzeggen nu? Ik heb toch geen verlenging en zo blij zijn ze niet met mij... of heb ik een opzegtermijn? Werkgever liet weten dat ik ook gewoon kan vertrekken als ik wat had.

14. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Heb bah, vervelend meis. Klinkt ook niet als een fijn team en teamleidster.
    Succes met het solliciteren, hopelijk komt er in deze tijd nog wel een leuke baan voor je :)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Als jij het opzegt vervalt in bijna alle gevallen je ww recht, dit zou ik dus niet zomaar doen, tenzij jij inmiddels een andere vergelijkbare of betere baan hebt.

16. kwebbel86

De teamleider zegt bijv. een e-mail gehad te hebben van een collega. Ik weet allang wie het is, de teamleider weet niet dat ik het weet. Ze zei bijv. dat ik mensen te vluchtig verzorg en dus niet goed. Zo'n klacht heb ik nog NOOIT van m'n hele leven gehoord. Ik geloof dus ook niet dat het waar is. Maar ik ben klaar daar met bewijzen dat hun ongelijk hebben en ik niet. Het is een vaste kliek die het voor een ander verpest als diegene er niet tussen past of gewoon anders is.

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Succes met solliciteren! Geen adviezen helaas.

18. kwebbel86

Nu wil ik dus nog weten of je je jaarcontract zo kan beëindigen! Iemand die dit weet?

Bedankt voor het meeleven :)

19. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Klopt. Verder wil ik je heel vel sterkte wensen, hopelijk vind je snel een andere leuke nieuwe baan!

20. kwebbel86

Sorry je reactie had ik ff niet gezien! Oké dus ik zou echt een andere baan moeten hebben wil ik ter plekke opzeggen. Ik heb vanmiddag een sollicitatie dus dat komt goed uit! (Hopelijk ;))

Deel Deze Pagina