Hihi, Het is eigenlijk wel heel sneu maar ik kan jullie deze niet onthouden. YouTube Challenge - I Told My Kids I Ate All Their Halloween Candy 2013 - YouTube
Ah de meeste kindjes zijn echt heel verdrietig. Misschien ben ik echt een sissy, maar dat zou ik dus niet kunnen. Toch moest ik om een aantal wel lachen....oho
Ik moest lachen en ik vind dit wel grappig - zolang je daarna maar 'sorry' zegt, dat het echt een grapje is en dat Jimmy Kimmel zei dat je het moest doen Kinderen relativeren het dan wel. Ik vond het meisje op 2.29 zoooooooooo schattig! En zo netjes opgevoed!!!! "It's okay" - Do you want to eat your cereal now? "Yes please" Ik hoop dat mams gewoon hele goede parental skills heeft en niet het er met de harde hand in gemept heeft
Ik vond het wel een beetje sneu voor die kindjes maar moest er ook wel om lachen hoor. Vooral die laatste
Ach ik vind het ook wel beetje zielig. Grapjes kan ik altijd wel waarderen, maar deze, hmm denk niet dat ik dat zou doen. Heb wel eens per ongeluk wat opgegeten van dl (een half opgegeten ijsje dacht dat ze niet meer hoefde ). Ze was helemaal verdrietig, sindsdien zegt ze altijd als ze even wat aan mij geeft of even neerlegt op tafel, niet opeten mama (oeps haha).
Ik vond het ook wel erg sneu. Vooral omdat de kindjes ook echt verdrietig en boos zijn. Hier zouden ze er niet intrappen Op 1:32 trouwens typisch Lisa, die blik en dat gooien . En op 2:52 weer, typisch Lisa (pfff gelukkig niet al te vaak!). En op 5:17 typisch Eva, op 5:23 precies Eva's huiltje!
Eerlijk? Ik vind het best wel zielig.... wij halen ook wel eens grapjes uit met mijn zoontje, maar nooit zulke gemene...
Ik kan er wel om lachen, ik weet nog wel van vroeger hoe het voelde als er zoiets met mij uitgehaald werd. Mijn vader kon nog wel eens zo'n geintje uithalen. Zelfs als kind zag ik er de humor er wel van in. Zie ook in dit filmpje op bv 4.15 sec.fantastisch ventje!
Ah daar is hij . Ja, dat vond ik dus ook. Bij ons in het gezin werden regelmatig geintjes uitgehaald en ja, dan waren we soms wel even over de zeik ja. Maar daarna konden we er net zo hard weer om lachen.