helaas.....

Discussion in 'De lounge' started by kwebbel86, Nov 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik weet helemaal niks van die regeltjes maar ik wil je een digi knuffel geven en je heeeeeeel veel succes wensen op je sollicitatie straks.

Hopelijk heb je snel goed nieuws. Hoe laat heb je het gesprek? Dan zal ik aan je denken.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Tik ik een mooie reactie, druk ik op de verkeerde knop, snik.

- niet eerder weggaan! Je verspeelt je recht op ww!
    Opties
    - eerder weggaan als je een andere baan hebt
    - je contracttijd uitzingen en daarna de ww in als je nog niets hebt gevonden
    - volledig ziekmelden op je werk als de situatie onhoudbaar wordt, dat mogen ze niet weigeren en bij de Arbo kun je dan uitleggen en overleggen over het arbeidsconflict en de onhoudbare werksituatie die hierdoor voor jou is ontstaan

Succes!!

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mimime: thnx voor de uitleg :)

@sydneys: heb m om 15.00 vanmiddag!!

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

He, wat vervelend zeg! Vooral dat men blijkbaar niet van zins is om naar je te luisteren.... hopelijk pakt de sollicitatie van vanmiddag goed uit! :) Succes!

Ohja, en: zoals de mensen eerder in dit topic al zeiden: zelf niet opzeggen! Dan verspeel je je recht op ww. Het contract wordt immers niet verlegd en eindigt dus rechtswege in februari volgend jaar. Dan hoef je dus zelfs niets op te zeggen.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Succes vanmiddag!!

6. ikbenderweer

ikbenderweer Actief lid

Apr 4, 2013
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes, tot je een nieuwe overeenkomst getekend hebt moet je NIET opzeggen.. Je vergooid dan al je rechten op WW.

Hopen dat je ook snel iets hoort na het gesprek van vanmiddag!

7. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Als je eerder weg wilt kan je ook kijken of je beide een vaststellingsovereenkomst kan tekenen. Dan hou je je ww en ben je er gelijk vanaf. Inhoudelijk moet hij dan natuurlijk wel goed zijn opgesteld zodat je zeker een ww krijgt.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Veel succes!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,809
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Succes!

In je contract staat btw naw dat je 1 maand opzegtermijn hebt, maar zoals eerder geschreven: beter van niet ivm het ww-recht.

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

May 13, 2012
    1,050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    je kan het contract opzeggen met wederzijds goedvinden , dan kom je al het goed is wel gewoon in aanmerking voor een ww uitkering (wel even navragen)

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Bedankt iedereen voor de info. Gesprek ging erg goed!!!

Share This Page