buikpijn......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ik gebruik ovulatietesten en volgens mijn testen zou ik vandaag of morgen vruchtbaar zijn maar nu heb ik steeds met seks heel erge pijn rechts onder in mijn buik... steken zeg maar...
    kan dat iets met de vruchtbaarheids periode te maken hebben?
    meschien een stomme vraag hoor maar ik denk meschien herkent iemand dit....

    groetjes my
     
  2. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het kan met je vruchtbare dagen te maken hebben weet het niet zeker maar zou maar zo kunnen.
    had je dat ook voor dat je ovulatietesten positief uitslag gaf ?
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    een beedje maar niet zo erg!
    ik ben een keer zwanger geweest en toen had ik dat ook heel erg maar nu ben ik niet zwanger dat weet ik zeker en heb ik het ook..
    ik d8t meschien dat het tog met de vruchtbaarheidsperiode te maken heeft,,,,,

    groetjes
     
  4. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    de kans dat het met de vruchtbare dagen te maken heeft is erg groot ook omdat je dus zelf al zegt je kan vandaag of morgen je eisprong krijgen.
    ik zou zeggen gewoon lekker klussen mischien is het zo raak.

    maar als je pijn heb is klussen niet fijn
     
  5. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    ik ga dood vande buikpijn. ik zou vandaag ongi moeten worden, maar ben het nog niet geworden.
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sterkte met de pijn meid. Je ongi zal vannacht wel doorzetten denk ik.
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja mischien breekt je ongi vanacht of morgen door hoop natuurlijk voor jou dat het weg blijft als je zwanger wilt worden
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha nee he da vond ik ook al niet hahhaha
    maja komt goed!

    groetjes my!
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    sterkte ik heb ook altijd super pijn met ongie nie normaal maar als ik het krijg ben ik ook meestal meteen ongie dus meschien.....
    neem een asprientje doe ik ook en leg de hand van men vriend op men buik dan word het iets warmer of een kruik en probeer wat te slapen

    succes groetjes
     
  10. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee de dagen dat ik jjuist vruchtbaardenk te zijn heb ik dat ook wel en dan zal je altijd zien dat het zo erg is dat je niet kan klussen.
    ik weet bovendien niet of ik nu wel of geen eisprong heb zijn drukj mee bezig met gyn enzo mja wacht ook af
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ow das ook balen joh STERKTE!
     
  12. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hgaha jij ook he
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    DANKJE ;)
     
  14. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Maranka, cindy en bengeltje.. dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Heb net een paracetamol ingenomen en ga zo mijn bed induiken. Ik wil dolgraag zwanger worden, maar is pas mijn eerste maand en we hebben niet veel geklust dus ik word waarschijnlijk ongi.
     
  15. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze zeggen hoemeer je er aan denkt hoe moeilijker het is om zwanger te worden en ik snap best dat het makkelijker gezegt is dan gedaan maar probeer het van je af te zetten. moet ik ok maar ik ben al zolang bezig al sinds december 2005 dus ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om het van je af te zetten.
    toch proberen mischien gaat het dan allemaal vanzelf
     
  16. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik snap wat je bedoelt dat heeft een vriendin van mij ook. Ik wil graag kinderen maar ik ben pas 22 en maak me eigenlijk geen zorgen. Ik heb nog geen contract voor onbepaalde tijd en dat wil ik eigenlijk wel liever voordat ik echt zwanger raak, dus dat is over een paar maandjes. Het was onze bedoeling om na 2 jaar huwelijk met de pil te stoppen maar we zijn nu een half jaar eerder gestopt om te ontpillen. Maar ik merk aan mijn man dat hij het niet erg vindt als ik eerder zwanger zou raken. Dus lijkt het me leuk om over enkele maanden zwanger te zijn. Ik realiseer me dat het niet bij iedereen even makkelijk gaat en ik besef ook dat het enkele maanden of jaren kan gaan duren. Daarom ben ik ook blij dat ik in juni met de pil ben gestopt.

    Ik hoop dat het bij jou snel raak is. Ik gun het jou zelfs meer omdat je al zo lang bezig ben. Ik kom net kijken en het hoeft niet van mij perse de eerste paar maanden. Het komt wanneer het komt.
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    Firstbaby
    wat bij mij altijd goed helpt tegen de buikpijn is brufen bruis..... heb iik ooit van de tandarts gekregen voor tandpijn ma heb er nog over... gebruik ze altijd met ongie pijn... helpen goed ;) ma zijn alleen via apotheek verkrijgbaar via ha of zo....
    sucses met zwanger worden meid!
    ik ben pas met de 3de ronde bezig en elke dag duurd zolang he als je mama wilt worden je blijft maar w8en en w8ten is balen ma met die dingen MOET je geduld hebben is moeilijk hihi ;)

    en bengeltje86 das mooi kl*te dat je al zolang bezig bent maar ook voor jou komt de tijd dat weet ik zeker! heel veel succes!


    groetjes cindy
     
  18. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    hoi allemaal ik heb ook buikpijn rechtsonder heb vandaag mijn eisprong maar heb t nooit eerder gevoeld kan t zijn dat je t nooit gevoeld hebt en nu ineens wel? ben op 30 april gestopt met nuvaring groetjes angelique
     
  19. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja hoor dat kan heel goed. de ene keer voel je je eisprong wel de andere keer niet.
     
  20. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    bedankt voor je reactie
     

Deel Deze Pagina