In het begin vond ik het ook heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam gaan. Kon niet wachten tot ik 12 weken was. En toen ik die had gehaald ging het weer veeeeeeeeeeeeeeel te snel!!
Oh absoluut, heel herkenbaar! Ik vroeg me elke dag af hoe ik in hemelsnaam de tijd tot de eerste echo ging doorkomen.. En daarna tot de tweede echo, daarna tot de 3e echo..
Yep, zo ervaar ik het ook Nu krijg ik ineens stress (wowww zo snel alweer? alhoewel ik hem wel graag wil zien
Jaa heel herkenbaar! Iedere keer was ik blij met een nieuwe mijlpaal... eerste echo, 20 weken echo... en ineens was hij daar en vond ik het toch wel te snel gegaan allemaal haha. Fijne zwangerschap!!!
Elke keer wachten tot mijn nod. En toen ineens...zwanger. Nu weer wachten tot de eerste echo. Kan niet wachten tot de 21
Eerste periode gaat langzaam maar daarna gaat t snel hoor! Zoek veel afleiding en plan leuke dingen tussentijds dat helpt om de tijd te "versnellen" Fijne zwangerschap
Een zwangerschap is 40 weken wachten, vooral tot 12 weken en vanaf 37 weken. Tenminste zo ervaar ik het!
Ja nou ik denk dat ik pas na 12e kan genieten en dan pas ontspan. nu is het allemaal zo spannend en er kan van alles gebeuren.. we hopen van niet.
Ik vond het zo langzaam gaan die eerste weken dat ik nog net niet elke dag op de kalender afstreepte... Het krooooop voorbij. De spanning, of alles wel goed zou blijven gaan, toen ook nog misselijkheid en vermoeidheid erbij. Na 13 of 14 weken vond ik dat het weer sneller ging, maar het tellen blijft een beetje bij mij. Tot 20 weken echo, nu weer tot 28 weken (want als het dan per ongeluk te vroeg komt heeft het een goede kans), ben bang dat dat gewoon zo door blijft gaan... Maar gelukkig kan ik nu wel echt genieten, had ik in de eerste 12 weken totaal niet.
heel erg herkenbaar. In het begin kropen de dagen en telde ik de dagen dat ik zwanger was. Ook naar de eerste intake met de vk toe, was op het moment dat ik belde naar het moment dat de intake was 3 weken ofzo... ze kropen! en dan wachten op de eerste echo. Vervolgens 2 weken later de 2e echo en dat duurde en dat duurde. Nu denk ik steeds. ow alweer een week verder wat gaat de tijd verdomd snel. 3 weken geleden een echo gehad en donderdag mag ik alweer! Echt het komt goed, voor je het weet is het zo ver dat de tijd aan je voorbij vliegt.
Herken het wel, vooral tot de 16 weken. Elke grens die je over bent stelt weer iets gerust, nu wacht ik op de 24 weken grens.
Heeeel herkenbaar !! Normaal gaat de tijd zo snel voorbij maar nu je aan het wachten bent niet! Ik geloof graag dat het erna snel gaat maar die eerste twaalf weken mogen van mij ook al voorbij zijn! Zkr na vorige mk is het nu spannend Succes!!
Pffff story of my life morgen eindelijk eerste ego na 6 weken wachten. Minuten gaan langzaam en het vervelendste is heb mijn ego pas in de avond! Wil weten hoe het zit of er iets is of niet! En het allerergste symtomen zijn sinds een week minder dus twijfel nu helemaal! Pfff hellup