Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Whooop, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whooop

Whooop Lid

17 mei 2016
    34
    2
    8
    Hi!

Wij willen gaan voor een 3de kindje..Nu is het zo dat mijn laatste cyclus 34 dagen telde. De cyclussen ervoor heb ik niet geteld..stom. Ben begonnen met ovulatie testen.
    Nu het volgende doe ik het goed:
    Heb vanaf vorige week dinsdag elke dag getest..geen streepje tot vrijdag ochtend toen was er een lichte streep te zien. We hebben do avond gevreeën. Toen zaterdag eind vd middag donkerdere streep op de test. Die avond ook gevreeën. Zondag gaf de test een hele lichte streep aan. Vandaag weeer een lichte streep. Zondag avond ook gevreeën. Heb ik nu mijn eisprong gemist of was deze wellicht zaterdag?
    Op de bijsluiter vd test staat dat als de test een donkere streep aangeeft je na 24 uur kan vrijen maar binnen 48 uur...
    Ook was de test streep behoorlijk duidelijk en echt dik maar niet even dik als de controle streep.

Aaah en ondertussen voel ik.me.misselijk en heb ik sinds vanochtend vollere vorsten..dit kan natuurlijk helemaal niet..tussen de oren vermoed ik.

Wat denken jullie..sprong gemist of misschien toch goed getimed met vrijen.?

Alvast bedankt.

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    De teststreep moet net zo donker of nog donkerder zijn dan de controlestreep. Als ik het zo lees heb je geen positieve test gehad. Dus óf je eisprong komt nog óf deze is daarvoor al geweest.

3. Whooop

Whooop Lid

17 mei 2016
    34
    2
    8
    Dank je voor je reactie. Het kan toch bijna niet zo zijn dat mijn sprong al geweest is? Of toch wel?
    ik ga nu gewoon elke dag testen.

Deel Deze Pagina