Het begon met bloedverlies, sinds zondag. De dagen erna werd het eerst erger, waarna het minder werd. Gebeld met de VK en ik mocht afgelopen donderdag voor een echo. Al snel was er een kindje met een kloppend hartje te zien en de termijn klopte met mijn berekening. alles zag er goed uit, geen oorzaak voor het bloedverlies. Helaas wordt savonds het bloedverlies steeds erger en gisteren werd het ook meer en meer. Wat gevoelige onderbuik, maar geen krampen gehad. Afgelopen nacht helaas toch het vruchtje verloren. Ik had liever geen kloppend hartje gezien. Ik had me neergelegd bij een miskraam. En bij het zien van een kloppend hartje heel verbaasd en blij. En vervolgens gaat het alsnog mis. Zo pijnlijk........ Ik was 6,5 week zwanger en toch zag ik dit kleintje al in ons gezin. Mijn kleinste mannetje al als grote broer. Nu het een plekje geven en hopen dat m'n cyclus snel goed op gang komt. Sorry voor dit lange verhaal. ik moest het even kwijt.
Dat is erg verdrietig en geen sorry want dat moet je gewoon delen. Zelf heb ik het twee keer achter elkaar mee gemaakt en dus weet ik hoe je je voelt meid, veel sterkte
Sterkte, helaas hier ook een miskraam en dat voelt enorm ellendig . Geen sorry voor zeggen , juist over praten !
Heel herkenbaar jouw verhaal. Succes en sterkte met het verwerken. En hopelijk mag je snel wel een baby in jullie gezin verwelkomen.