Helaas.

Discussion in 'Zwanger worden' started by butterfly24, Jun 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben na een week overtijd en 8 testen toch gaan bloeden :cry: :cry: .
    Terwijl alle testen lichtelijk positief waren en drie ervan digitaal.
    Toch voelde het niet goed aan, al was ik zo blij. Ik voelde dat er iets mis was. Geen enkele test was duidelijk positief. En nu ik ben gaan bloeden geef ik alle moed op. Wat vreselijk om dit te zien en horen.
    ik was zo overtuigd, ik ben zwanger geweest. Maar heel kort.
    Wel bel ik mijn huisarts morgen. Misschien toch nog een bloedtest laten doen. Maar ik denk dat het over is deze ronde. We gaan weer door, dat moeten we samen toch.

Maar goed, ik was 8 dagen over tijd. ik had altijd een cyclus van 28 dagen en nu dus 35 dagen. Moet ik dan gewoon van 35 uitgaan om verder te rekenen of 28?

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    :cry: ohneee, butterfly!wat ontzettend kl*te voor jullie!
    Heel veel sterkte en succes voor de volgende ronde!

Wat betreft je cyclus heb ik helaas geen idee, sorry..

3. bolleke25

bolleke25 Actief lid

Jun 26, 2008
    125
    0
    0
    Hey,

Wat erg voor je!

Ik heb dit ook al meegemaakt, vorige maand.
    Juist hetzelfde. OOk 28 dagen en tot 35 geweest en dan toch gaan bloeden.
    Maar van mij waren de testen gewoon negatief, dus had ik ook weinig hoop.
    Misschien ben je inderdaad zwanger geweest en is de innesteling niet gebeurd ofzo...

Ik zit ook met het probleem dat ik nu ook niet meer weet hoelang mijn cyclus is...
    We zijn nu ondertussen ook weer aan de volgende ronde toe, en heb geen idee wanneer ik mijn regels moet krijgen.
    Dag 28 of 35?
    Rot hé...
    :( Moest ik van jou zijn, zou ik toch een bloedtestje doen.
    Tenzij je echt uw maandstonden volledig doorkrijgt..

kop op meid!
    We gaan er hier allemaal samen voor!
    Ik duim voor je!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het rotte is gewoon dat ik geen enkele echte negatieve test hebt gehad.
    Ze waren allemaal vaag en daarom heb ik ook van clear bleu de digitale gekocht. Die gadf meteen zwanger aan en ik was eigenlijk stom verbaasd. Het voelde gewoon zo ontzettend vreemd.
    Een dag later toch weer clear bleu gedan en weer zwanger. Nog kon ik er niet bij. De laatste ook positief. ik was gewoon helemaal verbaasd. Toen ik voor de lol weer een gewone kruidvattest ging doen leek het mij dat deze na 4 dagen duidelijker zichtbaarder moest zijn en dat waren ze niet. Ze leken nog lichter. :cry: Ik wist het gewoon niet meer.
    Hier op het forum iedereen meelevend maar iedereen zei: de digitale zegt zwanger, dan ben je het ook echt. Heel lief, maar het voelde totaal niet goed, wat iedereen zei, ik bleef ongerust. Het voelde gewoon niet zwanger aan. alsof er echt iets mis was.

Ik ben niet echt ongesteld, heb net gekeken, maaar lijkt oud bruin bloed. Het vloeit niet. Het is geen ongesteldheid.
    Daarom blijf ik hele stille hoop houden.
    Diep in mijn hart ga ik uit van NIET zwanger. Hoe graag ik dit wilde en hoe bijzonder ik me voelde tijdens de digitale test.
    Het idee van een klein wondertje in je buik waar je goed voor zorgt. ik begon mega gezond en gevarieerd te eten.
    Alleen voor het kleintje, ik begon er naar te leven. al waren het drie dagen :cry: . Het komt zo keihard over.

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    och, meid toch, ik leef met je mee! :cry:
    ik zou idd even langs de HA gaan dan voor een bloedtest misschien.

echt megaveel sterkte en kop op, we zijn er hier met zn allen voor elkaar!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het valt me gewoon best zwaar. Ik kan er goed mijn vriend over praten hoor en dat hebben we ook wel gedaan.
    Zo lang het bloeden niet doorzet blijf ik in die zin positief.
    Ik had gewoon het idee dat als clear bleu echt zegt zwanger, dan moet het toch ook haast wel? Maar ja, als je een miskraam had zal hij ook zeggen zwanger i.v.m het hormoon. Lijkt mij?
    :( het voelde gewoon niet goed.
    Is toch wel even confronterend hoor. Wilde zoooooooooooo graag een flinke posi test. Hmm, geduld houden dus. Morgen hoop ik echt volledige duidelijkheid te hebben.

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ja maar zolang je nog geen krampen hebt moet je wel proberen positief te blijven hoor!
    Oud bloed verliezen heel veel zwangere in het begin!

Dat van de testen is wel apart...ik zou inderdaad morgen even bellen...niet de huisarts maar de verloskundige.
    Het hele verhaal uitleggen en zeggen dat je onwijs ongerust bent

Geef de moed niet op....zolang je geen helder rood bloed met stolsels hebt en geen pijn is er (vaak) nog niks aan de hand!

Ik duimv oor je!

Groetjes Debby

8. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    oh butterfly, wat ERG voor je :(

Ik heb ook 2 CB digi testen gedaad, gaven ook zwanger aan.. Nu ik jou verhaal lees maakt t mij ook ongerust, erg he..

Ik wens jou igg veel sterkte!

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    als het mis is, vind ik dat héél erg voor je (ik heb het vorige maand zelf meegemaakt, en ben er nog steeds wel verdrietig van).

maar word je nu boos als ik zeg dat ik je wel érg paniekerig vind? :oops:

ik bedoel: je testen zijn allemaal positief (lichte streep is ook een streep, en je mag verschillende merken niet met elkaar vergelijken), en je verliest geen rood bloed!
    een beetje bruinverlies is heel normaal, en betekent meestal niks.

zou morgen even de dokter bellen, dan weet je gauw meer.

mijn miskraam (een vroege, was nog geen 5 weken) begon met ineens een negatieve test (dacht, eens kijken of de streep al dikker wordt, en toen had ik :schrik: ineens géén streep meer!) en een dag later een enorme vloed rood bloed en slijm (sorry vies). dat heeft anderhalve week geduurd. nou: dan weet je het wel. :(
    jouw verhaal klinkt dus totaal anders in mijn ogen. als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken en gewoon morgen even langs je huisarts gaan.

sterkte! ik hoop op goed nieuws voor je.

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik lees trouwens net je verhaal over de testen.

Ik had een test van matcare...dat lijntje was zooooooooooooooo licht dat ik het niet durfde te geloven. De volgende dag een clear blue gedaan en die zei zwanger...de testen daarna bleven heel licht...tot ineens een week na mijn NOD toen had ik pas een dikke vette lijn (zie album)

Ik hoop echt echt echt dat jij hetzelfde hebt...en dat je straks heerlijk kan gaan genieten van je zwangerschap!

Groetjes Debby

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn bloed begint roder te worden hoor.
    Misschien reageer ik te paniekerig, maar het begint steeds meer op ongesteldheid te lijken. Ik voel gewoon dat het verkeerd is gegaan. Ik heb een nare verdrietige dag gehad, blijf een beetje hoop houden voor morgen. Maar hoop nadat ik duidelijkheid heb ik ook weer verder kan.
    En dan maar op naar de volgende ronde.
    We kunnen niet met de pakken neer blijven zitten, het leven gaat gewoon weer door.
    Blijf het allemaal maar erg mal vinden.
    Moet alleen mijn banner weer veranderen na morgen, dan is het weer zo definitief. Maar met welke cuclus moet ik verder morgen?
    Dat weet ik nog steeds niet. 28 dagen of 35?

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    wat vervelend butterfly :(

aangezien je posi testen heb gehad, zou ik de cyclus van 28 gewoon aanhouden.

1 pluspuntje: ik heb op dit forum vaak gelezen dat mensen na een miskraam heel snel opnieuw zwanger raakte.. hoe dat kan weet ik niet, maar het gebeurd.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Butterfly wat naar zeg voor je. Ik herken het wel het slechte voorgevoel. Ik heb het zelf bij al mijn miskramen gehad en kreeg vaak te horen dat ik helemaal geen reden had tot zorg. Want alles leek toch goed te gaan? Ik weet niet hoe het kan, maar ik denk dat je het zeker kan aanvoelen. Als het inderdaad een miskraam is, zou je ongeveer over uiterlijk een week een negatieve test moeten hebben. In ieder geval dat vertelde mijn vk toen het bij mij rond de 5 weken fout ging. Misschien heb je hier nog wat aan?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Wat ontzettend kl*te! Heel veel sterkte!
    Toch hoop ik stiekem dat het geen mk is!

15. Naduah

Naduah Bekend lid

Ik hoop met MamaKitty mee! Wat ontzettend rot voor je!
    Ik zou ook morgen langs de huisarts gaan en een bloedtest laten doen, dan weet je gauw meer.
    Ik hoop op het beste, meid!

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Gister mezelf even helemaal leeg gehuild. Maar ja, live goes on. Wat er ook gebeurd, niet bij de pakken neer zitten en toch de moed erin blijven houden. Heb het nog nagekeken, was zelfs 1.5 week over tijd.
    Tsja, ik had me al zo erg verheugd op een zwangerschap dat de klap even erg pijnlijk is. Maar we pakken gewoon de draar van het leven weer op waar ik hem losgelaten heb en waar ik naar wolken ben gevlogen.
    Deze keer was het onze tijd niet. Zo denk ik er dan ook wel over.
    We trouwen 3 oktober dus daar gaan we ons nu eerst lekker mee bezig houden. Dit is even een flinke domper geweest, maar het moet niet zo zijn dat dat onze bruiloft hierdoor in het water gaat vallen.

Of het een miskraam is geweest durf ik nog niet te zeggen.
    Heb geen pijn, alleen ongesteld geworden en net zoals altijd. Een heel klein beetje erger maar niet zorgelijk. Ik vraag me dan wel af waarom de digitale clear bleu drie keer zwanger heeft gezegd.

Ik ga nu gewoon uit van 38 dagen cyclus.
    Was de 22e mei ongesteld geworden, dus 38 dagen hou ik maar aan nu.
    Lastig berekenen hoor nu :( .

17. pechvogel

pechvogel Actief lid

Mar 15, 2007
    335
    0
    0
    Hoi Butterfly,

Na een (vroege) miskraam kun je niet zeggen hoe lang je cyclus zal zijn. Het is allemaal wat in de war. Het kan kort zijn, maar ook goed langer dan wat je gewend bent. Je lichaam moet eerst weer wennen aan het niet meer zwanger zijn.

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Was je al lang bezig met zwanger worden?

Groetjes, Pechvogel

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    We zijn in totaal een jaar bezig.
    Vorig jaar juni gestopt met de pil, in januari besloten we te gaan trouwen omdat ik nog niet zwanger was en we dan even wat anders hadden. Drie maanden hebben we het toen veilig gedaan. In mei zijn we weer gaan klussen ;) . En ja, toen ik overtijd was en licht positief teste was ik natuurlijk helemaaaaaaaal blij. Dus eigenlijk 8 maanden in totaal echt bezig met klussen voor een wondertje. We hebben nog even voor we ons lichte zorgen moeten gaan maken. Maar goed, we weten wel dat we zwanger kunnen worden. Het is nu even een moeilijke tijd, maar ik weet dat ik ik daar met mijn vriend sterker weer uit kom.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    W.b de cyclus, ik weet dat we even moeten afwachten.
    Ik ga uit van wel 40 dagen, misschien is het nog wel langer.
    Maar dat zien we dan wel weer.

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    butterfly: sterkte meid en een dikke knuff ik hoop dat je snel weer in verwachting bent!

puck

Share This Page