Even voorstellen!

Discussion in 'Even voorstellen' started by deetje8, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

Nov 29, 2012
    781
    0
    0
    Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus bij deze mijn verhaal:
    Ben 21 jaar jong en sinds mei 2012 gestopt met de pil. Na 28 dagen kreeg ik mooi op tijd m'n menstruatie.. Echter de cyclus erna werd al langer.. Kreeg vervolgens een cyclus van 40 dagen, na deze cyclus heb ik wel erg lang moeten wachten op mn menstruatie ben daarom bij de huisarts geweest, zij verwees mij door voor een gynaecologische echo. Daarop werd gezien dat ik veel follikels op 1 eierstok had.. Conclusie: PCOS niet uit te sluiten... Het zag er wel uit dat er een eisprong aankwam. Uiteindelijk na 92 (!!) dagen toch een menstruatie van een halve dag gehad. Dat was 13 september.

5 wkn geleden kreeg ik een vreemd gevoel in mn onderbuik en pijnlijke gespannen borsten, sinds 2 weken misselijk en sinds vorige wk vrijdag iedere ochtend braken! Omdat ik niet wist wanneer ik overtijd zou zijn, durfde ik nog geen test te doen aangezien ik vandaag op dag 78 zit..

Vanochtend 2 testen gedaan: POSITIEF!! Vanmiddag nog eentje van clear blue digital: POSITIEF, meer dan 5 weken zwanger gaf de test aan.

Bij huisarts geweest al vandaag en kan morgenmiddag terecht voor een termijn echo omdat mijn cyclussen zo lang waren.. Ben benieuwd hoelang ik zwanger ben...

Groetjes

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en van harte!
    Maak je ook nog een banner?

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid