Heldendaden!

Discussion in 'De lounge' started by Joeja, Mar 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    vind het geen heldendaadje hoor

we woonden hier pas en ik heb een pin automaat op het plein staan.

Was een vrouw voor mij aan het pinnen, en zij liep daarna weg.

Ik wilde mijn pas erin steken maar zag dat de vrouw haar geld was vergeten.

Flink aantal briefjes van 50 ( dus een heel groot bedrag ) en wat 20-jes en 10-tjes.
    Mijn hart sloeg om en het eerste wat ik deed was

MEVROUWWWWWW roepen. U BENT U GELD VERGETEN. Terwijl ze nog niet zo ver was :)
    Ze was me erg dankbaar dat ik zo eerlijk was.. Hahaha stond nog te shaken vraag me niet waarom..

En jaren gelden werkte ik op schouwburgplein in rotterdam. Had je in de zomer van die eettentjes enzo HEEL gezellig. Het was al in de avond en ik hoor een stelletje ruzie maken.

Toen hoorde ik dat die gozer zijn vriendin een lel had gegeven :confused: van heb ik me jou daar. Het was druk nog op et plein maar iedereen keek maar en deed niks.
    Ik heb me een glazen asbak gepakt en die heb ik naar zijn kop geslingerd 8)

Heb hem geroepen dat ik hem nooit meer hier op het plein wil zien en dat ik niet moet merken dat hij een meisje in elkaar slaat!

Dat meisje is nu trouwens een hele goede vriendin van me!

2. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha nachtvlinder, echt stoer dat je die jonger een flinke lel had verkocht!

Ik had laatst ook zoiets bij de pinautomaat. Een jonge vent in een pakkie was aan het pinnen en bellen tegelijk. Loopt ie weg, dus ik wilde pinnen. Kwam er een hele stapel geld uit :eek:. Echt veel, denk wel een paar honderd euro. Ik pakte het geld eruit en ben die man achterna gerend (in mijn rokje en op hakken haha :)). Die man was me zo dankbaar dat hij me 20 euro had gegeven, en me later nog achterna was gerend om zijn telefoonnummer te geven, hij heeft een eigen bedrijf en wilde mij uitnodigen voor iets.
    Heb hem nog steeds niet gebeld, ik vind het niet meer dan normaal om zo iemand zijn geld terug te geven ;).

3. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    telt t ook als t dieren betreft?
    Ik en mn vriend reden op de snelweg, en zien opeens een hond in de berm spelen.
    Eer je beseft wat je gezien hebt, daarna op de vluchtstrook rijd en stil staat, ben je een heel eind verder.
    Wij dus de auto op de vluchtstrook gezet en zijn toen terug gaan lopen, omdraaien is niet echt een optie op de snelweg :), t was echt een eind lopen.
    Zien we even later dat er een politieauto aan komt, die stopt bij ons.
    En wat zijn jullie hier aan t doen, je mag hier niet lopen....Wij waren van plan die hond van de weg af te halen die nu bij jullie achterin zit...
    Ow, dan is t goed, want anders had t julie 180 gulden p/p gekost..
    En ze trekken op om weg te rijden, heeee, roep ik nog, je mag ons wel afzetten bij de auto.
    We zijn geen taxibedrijf kreeg ik als antwoord....
    En we konden dat takke eind weer terug lopen.
    Dus een heldendaad is t uiteindelijk niet geworden, maar wel een poging tot..

Verder bivakeren hier geregeld dieren die om de 1 of andere de weg kwijt zijn geraakt of aangereden door n auto etc.
    Echt de gekste dieren zoals een fret (die uiteindelijk jaren is gebleven) een bunzing of marter, had t vermoeden dat t beestje niet in t wild leefde, anders kom je die toch niet tegen midden in t dorp?dus los laten in t bos was geen optie was bang dat ie zich zelf niet in leven kon houden, n makkelijke prooi voor roofvogels zou zijn.
    Na lang zoeken had ik n adres (een marteropvangadres in amersfoort) gevonden en die zijn m op komen halen (toch n eind weg voor hun)

Share This Page