Helder bloed bij afvegen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus op 8 dagen na mijn ei een streep helder bloedverlies, 9 dagen na mijn ei heb ik geklust en daarna ook weer een streep bloedverlies. 11 dagen na mijn ei had ik 's avonds een beetje bruin bloedverlies/afscheiding. Wie heeft dit nog meer gehad?
    Ik hoop nog steeds op een innestelling, maar twijfel wel. Heb een licht ongi gevoel maar verder niet. Word er een beetje onzeker van nu...

2. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ten eerste allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst. Ik hoop dat al jullie wensen op o.a. zwangerschapsgebied uitkomen!!!

@daantje!

je hebt wel vaak bloedverlies gehad idd, maar goed ieder lichaam is natuurlijk anders. Heb je verder niet last van misselijkheid??? Ik had namelijk ds alleen 2 dagen misselijkheid en nu hele weekend normaal nergens last van gehad ...ppfff idd die onzekerheid is echt niet leuk maar nog een paar daagjes en dan mogen we eindelij testennnnnnnn...

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag of gister nod. Ben vandaag wat min, mijn onderrug doet nu zeer, steeds gevoel daarbij moet plassen maar goed wie alleen de tijd zal t leren. Heb gister na t klussen weer wat bloed verloren en vandaag ook weer een paar druppeltjes. Maar niet ongesteldheidsbloed zeg maar... Kijk het nog een paar dagen aan.
    Bij jou klinkt het wel goed, ben benieuwd! Ga voor e duimen!

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hooi, allemaal nog de beste wensen!
    hier 4 dagen na m'n ei een heeeeeel klein beetje lichtroze bloed. dat kan at betekenen. maar de laatste twee ongi;s werd ik al een week na me ei ongi zo ongeveer. dus ik hoop niet teveel, want wellicht start de ongi gewoon heel snel. die vroege ongi start echter wel altijd met de begindagen bruin bloed.

Iemand ervaring??

5. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 dagen over tijd???heb je al getest??ik dacht dat je morgen pas kon testen?

6. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor jou ook de beste wensen!
    Voor mij is dit de eerste ronde, maar ik ben geen bloed verloren, dus ik zou niet weten..ik hoop voor je iets positiefs in ieder geval meid!suceesss

Deel Deze Pagina