nee verder helemaal geen slijm ofzo (vandaar dat ik het ook zo gek vond) Heb ook nog helemaal geen bloedverlies gehad in heel mijn zwangerschap niet. . . . Ging net plassen en had het op mijn wc papiertje zitten, beetje in de pot en inlegkruisje het lijkt niet direct erger te worden. Maar vind het wel raar
Ik zou even bellen.. lijkt me niet goed... Misschien (wil geen doemsenario's bedenken hoor) is er wel wat met je placenta..
Ik heb nog niet gebeld omdat ik nog heel even af wil wachten, het is namelijk bij dat beetje gebleven.. ik denk dat ik dadelijk toch wel ff bel hoor al is het voor mijn eigen gerust stelling. Voel me ook niet op en top heb ook mega hoofdpijn.
Ik heb het ook gehad, heb toen wel VK gebeld maar die heeft er verder niks mee gedaan. Ik denk dat het achteraf gezien beginnende ontsluiting was. Toch een teken bij mij dat er iets aankwam, wie weet bij jou ook!
oh fijn dat het daarbij gebleven is,ja precies is het beste om voor je gerustelling ff te bellen! en vooral om de nacht nog een beetje zonder ongerustheid door te komen
Nou heb net maar even de telefoon gepakt.... Als het bloedverlies spontaan meer word of ik krijg andere klachten moest ik direct terug bellen, hij vroeg of ik extreem veel last van harde buiken had gehad of zwaar getilt vandaag (maar ik heb alleen 4 uur achter elkaar gestreken dus dat kon het volgens mij niet zijn hihi) Het kan een vaatje van mijn baaroeder zijn die is geknapt door overbelasting of idd een begin in misschien ontsluiting oid. Goed ik ga het goed in de gaten houden en heb morgen gelukkig een afspraak staan bij de VK!
En? Heb je nog last gehad van bloedverlies? En wat zei de vk? Hoop dat alles goed is. Zal voor je duimen.
Hallo, Nee geen last meer gehad van bloedverlies... Wel zo nu en dan flinke steken onderin (lijken indalingssteken maar vind ze wel heel heftig) Ik heb om 14.00 vandaag een afspraak bij de vk de tijd schiet niet op voor mijn gevoel wil echt even wat bevesteging/geruststelling.... Ik laat straks weten hoe en wat het was!
Nou alles ziet er gewoon prima uit het is waarschijnlijk toch het knappen van een bloedvaatje geweest. Ik heb mooi een griepje te pakken en moest van de verloskundig een paracetamol pakken en lekker onder de wol kruipen (beetje lastig als mijn stiefzoontje hier rondloopt) Ik moest trouwens wel terug bellen als mijn hoofdpijn niet minder word of als het erger word... (zij leek zich daar meer zorgen om te maken dan om mijn eerdere bloedverlies : )
Daar gaan we weer ... net vanuit mijn bed voor de 4de keer naar de WC en ja hoor HOPLA weer bloedverlies (mee dan de keer hiervoor) dit keer zat er wel een inie minie beetje slijm bij maar goed veel bloed dus weinig slijm. Nu ga ik maar even afwachten op de volgende toilet bezoek! Heb nu wel last van flinke "ongesteldheids krampen" en borrelen van mijn buik (misschien wil mijn buik iets vertellen maar ik versta het niet ) de krampen hebben een duidelijke piek (auw) en nemen weer af maar er zit zeker een paar minuten tussen..... Dus CONCLUSIE: weet niet wat ik nu kan gaan verwachten (oh auwa daar is er weer één) .. . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pfffff zo! Misschien dadelijk mannetje maar even wakker maken, ben zo bang om dat arme schaap voor niets wakker te maken!