Hallo daar, ik weet nog maar net dat ik zwanger ben, maar ik heb zoon opgejaagd gevoel. Kan het niet precies uitleggen een beetje alsof je niet genoeg zuurstof krijgt ofzo. Ik kan me dat van mijn vorige zwangerschappen helemaal niet herinneren. Misschien iemand anders die het een beetje herkent? edit moderator: bij het goede onderwerp geplaatst Groetjes, Marieke
Kan het niet gewoon de spanning zijn van alles? En dat je daardoor licht gaat hyperventileren? Ik weet niet of je ontspanningsoefeningen kent, maar anders zou ik dat eens uit proberen. Echt even heel bewust ontspannen...
De adrealine van het zwanger zijn! Je weet het net,en je bent er erg mee bezig,en dat maakt je zo opgejaagd! Gefeliciteerd! Groetjes,Alida
Had ik ook hoor toen ik het net wist, het is denk ik toc inderdaad de spanning. Gaat echt wel weer over. Liefs Mariska
Ik ken het gevoel, heb er nu af en toe last van, maar bij mijn vorige zwangerschap heel veel....Alsof de adrenaline door je lijf giert.... Heeeel vervelend! Komt ook op de raarste momenten opzetten; als je lekker tv zit te kijken, boek zit te lezen, net in slaap valt enz.
Gelijk na de bevruchting zal je lichaam zich gaan voorbereiden op de grote gebeurtenis 8 maanden later. Dus het niet zo gek dat je je zo voelt. Later zal je misschien ook wel hartkloppingen krijgen, omdat je lichaam dan weer meer bloed aanmaakt (zo'n 40 procent meer). Komt wel goed Jacq
Ok dank jullie wel. Krijg vanmiddag 1e echo. Zal dan wel ff vragen of ze bloeddruk opmeten..... xxx Marieke