wanneer kunnen ze de kleine halen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit toch wel even in spanning hier. gister heb ik op de spoedeisende hulp gezeten.omdat ik kapot ging van de pijn in mijn gezicht.nu blijkt na een aantal onderzoeken dat ik een virus infectie in mijn boven kaak heb.
    hier kunnen ze dus niets aan doen.omdat ik zwanger ben.nu mag ik wel paracetamol maar dit werkt eigenlijk niet dus heeft het geen zin om het te nemen.nu sta ik dus vanaf vandaag onder begeleiding van een neuroloog omdat de infectie niet verder moet uitbreiden.ik moet dus constant bloed prikken en op controle.

nu heb ik gister dus ook gehoord dat als het aanhoud met deze pijn etc.dat ze dan de kleine gaan halen.maar dat kan toch nog niet?

ik begin me nu daar druk om te maken en natuurlijk werkt de noeroloog nu niet.

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    jeetje wat rot meid! is ook wel erg vroeg om de kleine indd al te gaan halen.. ik hoop dat de infectie niet verder uitbreid en dat ze de kleine nog lekker kunnen laten zitten! ik wens je heel erg veel sterkte!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hey meid,

Wat ongeloofelijk kl*te voor je zeg. Moet ook verschrikkelijk pijn doen lijkt mij. Ik kan ook geen duidelijk antwoord geven op je vraag. Het enige wat ik weet is dat ze, als je weeen te vroeg beginnen, ze met 34 weken geen moeite meer doen om je weeen te stoppen. Je krijg dan geen remmers meer enzo. Het kan zijn dat de baby dan nog in de couveuse moet, maar dat hoeft niet. Ik weet dit uit ervaring. Mijn weeen waren begonnen met 32 weken. Ik zou morgen echt even je neuroloog of vk/gyn bellen. Die kunnen jou waarschijnlijk goed antwoord geven. Heel veel sterkte ermee in ieder geval.

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Blusvrouw....
    Zag t staan op hyves...
    Klote zeg!

als ze inleiden doen ze dat ooit met 37 weken...
    dat gebeurde eerst ook wel eens als vrouwen hele erge BI hadden.... maar daar zijn ze toch vanaf gestapt omdat het voor de BI niet zoveel verschil uitmaakte...
    (uitzonderingen daar gelaten...)

Heel veel beterschap...!

xxmona

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend! Mijn tandarts zei vandaag nog tegen mij dat een infectie in je mond (of ergens anders) weeen kan opwekken. Is de pijn wel een beetje te verdringen voor je?

Mijn vk zei trouwens dat ze hier vanaf de 32 weken de weeen niet meer remmen. Je kleine heeft dus in ieder geval hele goede kansen :)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey hey

vergeleken met gister is het nu erg goed te doen.gister heb ik in de nacht de hele boel bij elkaar gebruld van de pijn.nu gaat het opzich wel.
    ja je kan zo weinig he.paracetamol slaat echt 0 aan du ja dan blijft er niets over. ja rust nemen en op bed/bank gaan liggen is eigenlijk het enige.maar ja je voelt je zo nutteloos dan omdat je niets kan door de pijn.

ik was gister ook echt van slag doordat er een neuroloog bij kwam.dus ja dan vergeet je het te vragen.maar ja ik hoop dat het bloed goed is maandag dat ik weer 1 week verder kan gaan. dan toch maar even zo denken.

@mona ik had je berichtje gezien gister.dankje nog

xxx monique

7. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ahhh balen joh dat je zoveel pijn hebt. Kunnen ze je ook geen andere pijnstillers geven die zwangere wel mogen of zijn die er niet?

Volgens mij kunnen ze pas bij 37 weken je inleiden, nu is het echt nog te vroeg.

Ik hoop echt dat je snel weer opknapt.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze remmen bij 34 weken niet meer deden ze bij mij dus ook niet veder was een gemiddelde baby bij 33 weken rond de 43 cm ongeveer zeiden ze toen ik in ziekenhuis lag
    succes hoop dat de kleine nog ff mag blijven zitten bij je

9. Niet meer actief

Het enigste wat ik weet is dat je met deze zwangerschapsduur hele goede kansen hebt voor je kindje.
    Toch hoop ik voor je dat de infectie stabiel blijft en dat de pijn dragelijk is, elke dag dat je kleintje bij je kan blijven is er 1!
    Put daar hopelijk ook wat steun uit en bedenk dat ze niet zomaar ingrijpen als het niet echt nodig is.

Wens je veel beterschap en sterkte toe!

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jeetje balen zeg!
    Door welk virus komt dat dan? Is het geen bateriele infectie?
    Kan je er geen antibiotica voor krijgen? Ik heb ooit een bact. infectie in mijn kaak gehad; heel er pijnlijk, weet dus hoe je je moet voelen, maar nu met de zwangerschap is het wel extra shit!

Beterschap hoor!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

welk virus weet ik niet eigenlijk.wel dat het verekte zeer doet.:)

het is echt eeen virus en ab haalt dus niets uit helaas. volgende week weer bloed prikken.
    dat is nog het ergste op de pijn na.

ik heb z'n gruwelijke hekel aan naalden etc ik vond de 2 keer bij de vk al er en nu moet je iedere week. de kleine doet het gelukkig goed en was mooi op schema morgen hebben we nog een 3d echo dan kunnen we even goed kijken.
    maar ik hoop dat het rustig blijft zodat hij mooi lang kan blijven zitten. maar mocht ik de pijn houden gaan ze met 37 weken wel kijken om te strippen etc.

12. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    raad kan ik je niet geven, maar ik wil je wel heel veel succes wensen de komende dagen en ik hoop voor je dat de infectie niet doorzet en dat je kleintje nog een fijn poosje kan blijven zitten meid.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou.ik zit er weer even mee in me maag hoor. vandaag weer een dag met heel erg veel pijn.waar ik toch bang van word.zolang als het op deze plek blijft mag ik thuis blijven maar anders moet ik komen.ik word nu toch wel bang eigenlijk.

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ideaal is het niet om nu al te bevallen maar het kan hoor, je kindje heeft prima overlevingskansen hoor.
    Kennis van mijn moeder is op 33 weken bevallen en kindje heeft 3 dagen in de couveuse gelegen.

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ben met 38 weken ingeleid ivm bekkenklachten en het heeft zeker wel verschil gemaakt gelukkig! 20 weken in een rolstoel en na de bevalling kon ik LOPEN WAHOOO! :D

Blusvrouw, ze kunnen je kindje nu al halen als jou leven of dat van de kleine in gevaar is of de situatie onhoudbaar is. Dus wat dat betreft gelden heel andere 'regels' dan anders. Sterkte meid...

Deel Deze Pagina