Hallo, Ik heb op deze site al een en ander gelezen en ben daardoor ook wijzer geworden op het gebied van het herstellen van de cyclus na pilgebruik. Ik heb begin december mijn pilstrip opgemaakt, kreeg na 39 dagen weer een menstruatie en vandaag zit ik weer op dag 39 maar nog niks gaande. Ik weet dat ik geduld moet hebben en dat de hypofyse weer moet gaan werken maar toch vraag ik me af of er niks is waarmee ik de natuur een handje kan helpen. Kunt u mij iets vertellen over de werking van Menodoron (Weleda) en Fem Plex (Essential Organics)? Hier lees ik namelijk niks over en het lijkt me sterk dat ik de enige ben die zich daar in verdiept! Zou dat in dit stadium al iets kunnen opleveren indien ik geen eisprong heb of mijn cyclus kunnen reguleren/verkorten? Ik ben namelijk bang dat ik met een lange cyclus geen eisprong heb. En ik weet het: geduld...geduld...geduld...en natuurlijk niet zo focussen maarja...makkelijker gezegd dan gedaan...je wordt er ZO onzeker van! Groetjes van mij
Hoi Dreamer, Dit is je aller eerste normale cycles, het kan nog een half jaar tot een jaar duren voordat je een normale cycles hebt. Ik zou nog niet aan de slag gaan met allerlei middeltjes. En daarbij misschien heb je je eerste eisprong al bevrucht, doe eens een testje! Imke