Ik heb heel sterk het voorgevoel dat wij een meisje krijgen. Ik kijk eigenlijk ook alleen maar naar meisjes namen, en meisjes kleertjes en spulletjes. Over een paar weken is het hopelijk te zien tijdens de 20 weken echo. Hebben jullie ook een sterk voorgevoel? En (indien je al een kindje hebt) klopte jou voorgevoel ook?
Net als bij de chinese geslachtskalender, klopte ook mijn voorgevoel beide keren. Is wel fijn, want dan kan je je er beter op instellen (tenzij ik het fout had voorgevoeld, maar daar ging ik niet vanuit haha).
hier wel, de dag dat ik posi testte zei ik al meteen het word een jongen. Ook keek ik alleen naar kleding en spullen voor jongens haha Bij 13 weken echo (weet het erg vroeg maar was al zo duidelijk te zien komt niet vaak voor) en 20 weken echo was weer duidelijk een jongen te zien en daarna nog paar echo's gehad waar het steeds zo duidelijk op te zien was maar pin je er niet op vast. Ik kocht pas kleding voor de baby toen ik de 20 weken echo heb gehad omdat je dan toch iets meer zekerheid hebt.
Alledrie keren wist ik gevoelsmatig haast zeker dat het een jochie zou worden. Alledrie keren had ik gelijk. Ik kon het horen aan het hartslagje.
Ik wist de eerste zwangerschap zeker dat ik zwanger was van een jongetje. Was dan ook echt even helemaal verbaasd bij de 20 weken echo dat het een prachtmeisje bleek te zijn. Bij mn tweede zwangerschap had ik niet echt een voorgevoel.
Ik dacht zeker te weten dat we een jongetje zouden krijgen. Was een grote verrassing toen het een meid bleek te zijn! Ik ging op het laatst wel twijfelen hoor, omdat haar hartslag altijd vrij hoog was en dat vaker is bij een meisje, maar mijn gevoel zei gewoon echt een jongen. Maar de meisjesnaam waren we eerder over uit dan de jongensnaam, maar dat veranderde niets aan mijn gevoel .
Ik wist voor 99% zeker dat het een jongetje zou zijn. Mijn gevoel en ook alle bakerpraatjes (naar voren dragen, niet misselijk enz) zeiden 'jongen', dat had ook iedereen gegokt maar Lena is echt een meisje!
Bij de eerste was ik er van overtuigd dat t meid werd, tot 2 week voor de bv toen begon ik te twijfelen en inderdaad t was een jongen. Bij de 2e wist ik gelijk dat t een jongen was. Nu dacht ik eerst een meisje, maar ik weett nu echt niet. Heb ook niet echt meer een voorgevoel.
Mijn voorgevoel bij mijn eerste zwangerschap klopte van geen kanten Echt werkelijk elke vezel in mijn lichaam was er van overtuigt dat het een meid zou zijn, maar het is toch echt een lekker manneke! Nu heb ik weer sterk het gevoel dat het een meid is. Ik ga er dus van uit dat het een jochie is
Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was van een meisje, maar bij de 20 weken echo was het toch duidelijk te zien dat het een jongetje is.
Ik dacht een meisje, maar dat kwam denk ik voor een deel omdat wij dat stiekem wel hoopten, en omdat heel onze omgeving ook dacht dat het een meisje zou zijn. Bij de 20 weken echo bleek het dus toch echt wel een jongetje te zijn Voor die tijd heb ik trouwens wel een aantal keren gedroomd dat ik beviel van een jongetje, dus ik had het kunnen weten
1e keer wel sterk voorgevoel van een meisje; en jawel, het klopte! Deze keer was ik er ook arrogant zeker van dat het weer een meisje was, maar eeeh ... niet dus! Een jongentje was duidelijk te zien met de 20 weken echo . Het gekke is dat het kwartje nog niet bij me gevallen is en dat ik het echt nog een keer wil zien. Vandaar a.s. woensdag de 3d/4d echo; nog maar eens tussen die benen kijken !
Haha, hier hetzelfde! Haast niet misselijk en naar voren dragen. Een stuk of 20 mensen dachten dat het een jongen zou worden, 2 dachten een meisje. En die 2 hadden dus gelijk!