Hai! Gisteren was mijn nod en tot op heden nog geen menstruatie ontdekt. Wel steeds menstruatiepijn en dan denk ik nu komt het maar nee.. Wel meer witte vloed dan gewoon.gekke was,vorige week helemaal geen vloed,echt niets en nu sinds gisteravond dus wit,beetje dikkig,creme achtig. Gisteravond onder de douche ook een hele lading Ook veel klachtten sinds begin deze week,vooral enorm moe,steeds tegen drie a vier uur smiddags knap ik af en sochtends moeite met uit bed komen. Mensrruatiepijn dus ok en af en toe misselijk. Mijn borstten zijn zo nu en dan ook gespannend,voelt beetje als stuwing. En vooral aan de zijkantten,niet zozeer de tepels. Vaker plassen ook nog.. Heb nog miet getest overigens..wil dat begin volgende week gaan doen maar is dat handig of is dit miet hoopvol? Vind hrt zo moeilijk!
ik zou gewoon testen meid ! t klinkt alsof je zwanger bent.. en als de test negatief zou zijn, lucht dat misschien ergens op, anders blijf je in spanning zitten ! en dan kijken na de test of je ongi word mits hij nega is... en anders volgende week nog keer testen! succes!
Ik zeg ook nu al testen hoor! Je klachten zijn precies zoals de mijne toen ik zwanger bleek te zijn. Vooral die afscheiding is heel herkenbaar! Ben benieuwd.
Ik heb deze klachten heel vaak gehad en was nooit zwanger. Maar ik zou gewoon testen dan weet je het tenminste en kun je het loslaten. Of natuurlijk heel blij zijn!!
hihi ik begin lichtelijk te stuiteren hier haha maar nee ik wacht tot maandag of dinsdag. probleem is dat ik met kv 2 voor 5 eigenlijk altijd streepjes pies dat blijken dan valse of indrogers te zijn en dat vind ik erg vervelend.ik wil dus echt een knaller en geen getuur meer daarom test ik mandaag of dinsdag.. maar klopt het dan ook qua afscheiding dat het eerst praktisch niks is en daarna meer en wit creme? pff vind het zo moeilijk allemaal,maar nee ik houd vol tot maandag of dinsdag ..
Respect hoor Mutsie!! Heel veel respect! Ik krijg ook altijd vage streepjes maar weet me helaas maar zelden in te houden..
@Mutsie op alleen de afscheiding zou ik niet afgaan meid....moet zeggen dat ik hier niet veel van heb gemerkt... wel het moe zijn en die krampjes enz... Ja ik snap dat je wilt wachten hoor....ik ben benieuwd!!
nou ajs je dan zwanger bent heb je miss wel gelijk een knaltest ipv vage streepjes! anders kan je ook de cb digi proberen en als die posi is bij de ha bloedprikken ofzo? klinkt erg hoopvol hoor! succes
Hier nog steeds niet ongi!mijn baarmoeder is wel gevoelig overigens en het rommelt. Trouwens ik merk op dat ik ook veel moeilijker slaap en de ontlasting is harder..beetje opstipatie dus.. En nog iets,maar weet niet of het ermee te maken heeft,maar ik kom erg moeilijk klaar
Nou meid hoort goed aan hoor! Alleen kwam ik juist makkelijker klaar hahahahaha... Morgen weet je meer toch? Spannend!!!
Hihi jamik lees overal ook dat je dan makkelijker klaarkomt..maar ik kom enorm moeilijkmen vind het eigenlijk ook best frustrerend,ik zit zelfs met mezelf in discussie als manlief en ik bezig zijn hahah,dan denk ik echt bij mezekf mens schiet eens op Erg irritand dus hahaha,wat een onderwerp trouwens
Hoi hoi Ik zit in hetzelfde schuitje als jij Mutsie.. Ik dezelfde symptomen behalve de witte afscheiding. Kan het ook zijn dat die kv 2 voor 5 niet werken bij mij ?? Hahaha !! Je weet maar nooit..
Echt wel respect!! Knap dat je het volhoud niet te testen. Dat stuiteren snap ik ook hoor, heb het ook wel als ik deze reacties lees! Ik "moet" nog tot vrijdag wachten maar heb dezelfde symptomen als jij! Dus ik zou het liefst nu beginnen met de babykamer, haha! Geduld is niet mijn sterkste kant
Ik heb dezelfde symptomen gehad voorbije ronde, dus helaas volgens mij zegt het niet veel. Enkel een test kan zekerheid geven, misschien eentje van Clearblue proberen? Overigens lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je vage streepjes ziet als je niet zwanger bent Anders bij de ha om een bloedtest vragen, dan weet je het meteen!
He wat leuk! 'lotgenoten' haha. Ik hou het niet testen wel vol hoor. @mano er zijn hier wel meer meiden die streepes plassen met kv 2 v 5 . Zag het van de week ook weer iemand die niet zwanger was maar wel een heeeeeel licht streepje had.en die had ik hier voor ook.. Kijk maar in mijn album,staat er ook wel eentje.heel vaagjes,maar hij staat er . En die was echt negatief..dus wil echt knaller hebben hihi. Maar ben erg benieuwd naar jullie testen straks dames!! Hier nog steeds geen spoor van ongi. Heb het nog eens zitten berekenen maar moest toch echt vrijdag worden!