Wij hebben een pendel met ikea kap dus dat is niet wat je zoekt maar ik zou kijken wat voor soort verlichting je wil en dan bepalen wat voor lamp dan past. Wij hebben Philips lampen.
Nee valt super mee. Ik ga er eens per 2 weken met de Duster over. Ze zijn veel makkelijker schoon te maken dan ze lampenkappen die we eerst hadden (van de ronde stoffen). Ik hoop ook dat ze half juni echt komen. Helaas blijft het afwachten wanneer de containers komen. Transport vanuit China en zo is momenteel erg lastig.
Wij hebben glazen bollen nu boven de salontafel en die gaan daarom dus weg. Dochter raakte ze 1 keer en ik ben 2 uur lang bezig geweest met glas opruimen.
Deze vind ik ook prachtig! Ik heb net even de reacties gelezen van andere dames en ben wat afgeschrikt. Ik kan zelf ook nogal een kluns zijn en het vooruitzicht van geregeld een buil op mijn hoofd, of erger nog kapot glas overal, maakt me opeens wat huiverig
Dankje voor je reactie Wellicht niet wat ik in eerste instantie voor ogen had maar bedankt voor de tip van Made, daar ga ik ook nog eens snuffelen.
Is inderdaad een wanddoek en best groot ook (170x140). Ik kwam er wat verlichting niet uit, heb echt maanden lopen zoeken en treuzelen en uiteindelijk was zelf samenstellen de beste optie. Nu ben ik echt super blij met onze woonkamer en dat was ik eerder absoluut niet.
Lastig! Wij hadden voor beneden 4 hanglampen nodig en het zijn allemaal verschillende geworden. In de woonkeuken hebben we een soort gazenhanglamp (zwart) bij alle 2 de zithoeken hebben we een glazen hanglamp. Bij de eettafel hebben we een zwarte houten lampenkap (geeft een leuk effect op het plafond/muren)
Wij hebben 2 van deze boven de eettafel hangen https://www.lampen24.nl/zwarte-industriele-hanglamp-bikkel-l02-182905-nl-nl.html?gclid=CjwKCAjwhYOFBhBkEiwASF3KGdjNLyly7oqDYb-WT-_OATFxtEd5dpByFILZwY9padObi47WUcoK2xoCdYsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
O ik ben daar niet zo bang voor haha. Ik was verliefd en ze zijn niet super duur (het glas deel). Dus sneuvelt er toch 1 bij ophangen is het nog niet heel erg..
Ik wil in ieder geval nooit meer glazen lampkappen /bollen boven de eettafel…. Jeetje wat worden die snel smerig /dof van de kookdamp (pannen op tafel) Dus nu een zwarte langwerpige staal/vlechtwerk lamp van qazqa.