hoi allemaal! nog even: ik heb net mijn temperatuur opgenomen ik voel me prima verder,wel kleine borst en buiksteekjes meer niet maar het is 37.3.. in mijn mond gemeten 36.8 maar daar moet nog wat bij worden opgeteld omdat je mond 0.5 graad lager is als..van achter Nu heb ik een vraagje aan de zwangere dames wat is jullie temperatuur sinds je zwangerschap? is ie hoger als normaal? mijne is normaal zon beetje 36.5-36.6 groetjes!
Hoi hoi Het is de bedoeling dat je je temp opneemt voordat je opstaat niet op het midden van de dag Of begrijp ik je verkeerd en heb je dat gedaan ??
laatste ongesteldheid eerste dag was 26 maart en mijn nod is over denk eerder 3-4 dagen dacht eerst 2 maar ik ga maar uit van meer. heb een heel erg onregelmatige cyclus altijd gehad en tussendoor bloedingen,en nu helemaal niet! wel op de dag van mijn ei 2 keer een lichtroze/bruinig slijmveegje(sorry maar goed tis zo)verspreid over 1 dag. en jij?
Heb je heel de maand je temp opgenomen? Of alleen vanochtend? Iedereen hun temp is verschillend. Mijne is normaal zeer laag rond de 36,1 nu zou ik het niet weten, hij was iig boven de 37,2 toen ik het laatst tempte en een positest vast had.
ik heb mijn ei vorige week donderdag gehad dus ben nog een weekje van mijn nod vandaan Heb ook een temp boven de 37 maar denk dat dat normaal is Wens je in ieder geval veel succes !!ga voor je duimen
Als je temp hoog blijft, kun je zwanger zijn ja.... als hij zakt, komt je ongi waarschijnlijk aan! Hier duidelijke info over tempen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen hier staat ook info over wat je temp doet bij zwangerschap
toen ik een vermoeden had zwanger te zijn was mijn temp veelal rond de 37.4/37.5, behoorlijk hoog dus,voor mijn zwangerschap was mijn temp meestal rond de 36.9/37.0, dus hieraan kreeg ik als eerste het idee weleens zwanger te kunnen zijn, nu temp ik niet meer hoor dus heb geen idee meer hoe hoog mijn temp op het moment is, maar mijn zwangerschapskwalen zeggen genoeg!
Hoi, misschien een stomme vraag, maar ik ben nu aant temperaturen, maar is het nou zo dat je een dag voor je ei een hele lage temp hebt? En als je je ei hebt een hoge temp hebt? Ik doe oom ovutesten en die vind ik veel makkelijker eigenlijk. Groetjes Femke
ja klopt , de dag dat je je eisprong heb is je temp gedaald, als de volgende dag en de 3 dagen erna je temp gestegen is en hoog blijft heb je je ei gehad.