Helder rood bloed verloren!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    een echo geeft hopelijk duidelijkheid, ook bij jou linda! is het je eerste echo? spannend he, je moet gewoon wat afleiding zoeken anders duren de dagen wel heel lang :x

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie mega lieve berichtjes, echt een hart onder de riem! Helaas heb ik rond 13:00 te horen gekregen bij de VK dat ik toch echt een miskraam heb gehad. Ze zag niets meer op de echo, behalve een heleboel bloed. Gelukkig was mijn mannetje mee en kon ie me steunen, hoewel ik het nog maar net wist dat ik zwanger was, valt wel een stukje toekomst beeld weg.. Echt jammer! Maar goed, we gaan er met zeer goede moed weer lekker tegen aan! Hopelijk is het snel weer raak.. Zal jammer genoeg mijn banner nu weer moeten aanpassen; hij was zo mooi! :(

Hopelijk snel tot ziens in dit subforum ;)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oooooh wat naar voor jullie... het is echt de nachtmerrie van iedereen die net zwanger is. Heel jammer. Veel vrouwen worden wel heel snel weer zwanger na een mk, dat is dan tenminste nog goed nieuws.

knuffels

4. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Lieve Bo,

Knap dat je het zo goed opvat! Ik wens je alle sterkte en geluk en hopelijk ben je snel zwanger van een gezond kindje die er na 9 maandjes in jouw buik daarna in jullie armen mag liggen :D

Dikke kus Charis

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ah meissie toch:(:( dikke knuffel! en sterkte!!!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik had nog niets geschreven maar wel het topic gevolgt.

Meid ik vind het heel erg naar voor jullie en knap dat jullie zo positief blijven.
    Je kan helaas niets anders doen dan positief verder gaan en natuurlijk snel raak schieten ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nee toch, heel veel sterkte!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff jeetje! Wat ontzettend k*t vind ik dit voor jullie zeg... Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen, sorry! Ik wil je wel heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je 't snel een beetje een plekje kan geven (ook al zal 't natuurlijk altijd moeilijk blijven). En ik hoop dat je je banner snel weer opnieuw mag aanpassen, en dat 't dan gewoon blijvend is! Dikke knuffel!

@ Sallie01: dit wordt de tweede echo, de eerste echo was al met 6 weken (ik had geen idee hoe lang ik zwanger was namelijk). Ik heb toen wel 't hartje zien én horen kloppen, dus dat scheelt wel. Pff, wachten duurt lang hè? Hoe laat mag jij vrijdag?

Mijn vriend kan trouwens vrijdag niet mee naar de echo, hij zit dan in 't buitenland voor z'n werk. Hij had nog geprobeerd of 'ie op en neer kon (vanuit Zwitserland), maar hij heeft dan net een belangrijke vergadering :(.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Och jeetje meis.. dikke knuf voor jou hoor!

10. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Zwaar klote meid!! Veel sterkte en succes.

11. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo wat ontzettend jammer zeg! Ooow ik krijg er een brok van in mn keel. Hopelijk ben je gauw weer zwanger en kun je gaan uitkijken naar de komst van een kindje!!
    Linda, dat scheelt inderdaad maar toch blijft het spannend he! Ik hoop zo voor je dat alles goed is!!
    Ik leef al zo'n beetje twee weken in spanning. Ben nog geen vruchtje verloren volgens mij. De vk dacht afgelopen dinsdag dat het wel een mk zou worden maar zo niet dan moest ik donderdag ff bellen. Dus morgen krijg ik te horen hoe laat de echo vrijdag is! Als er nog niks veranderd is tenminste.....
    Zucht... die onzekerheid... Nooit geweten dat dat zo aan je kan vreten...

12. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Sallie: pff, twee weken al. Dat je dat vol hebt gehouden joh (al had je natuurlijk geen keus ;)). Ik hoop echt voor je dat je morgen een goede echo hebt. Weet je inmiddels al iets meer, hoe laat je moet ofzo?

Als 't goed is weet ik 't over 25 uur! Lijkt nog zo lang...

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!
    dikke knuffel

14. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Ohh wat naar zeg!:( Heel veel sterkte! Ik weet helaas wat je ongeveer moet doormaken. Ik kreeg trouwens niet eens een echo! De dokter zei aan de hand van mijn beschrijving dat ik een miskraam had gehad:S. De ovulatietesten die ik heb gebruikt waren van Matcare. Ze zijn heel goedkoop op internet te kopen: www.zwangerschapstest.nu Ik heb er zelfs nog een paar liggen! Ik had er 15 gekocht, maar ik had al snel mijn eisprong. Het is een uitkomst als je net een miskraam hebt gehad. Dan weet je natuurlijk niet zo goed wanneer je ongeveer een eisprong hebt.
    Sterkte de komende tijd! En ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn!

15. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij mag dus morgen om 11 uur?? Laat maar weten zo gauw je de echo gehad hebt.. Ik hoop echt het allerbeste voor je!
    Ik mag morgen om kwart voor 11. Heb vandaag ook lichte steekjes in mn buik. Pfffffff ik word echt niet goed van die zenuwen :$

liefs

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    zwaar klote meid. heel veel sterkte!!!

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wil jullie veel succes wensen voor morgen meiden, en ik duim heel hard dat er nog gewoon een kloppend hartje is. Dikke knuf!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja meiden, succes morgen, ik denk aan jullie!

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid, wat jammer :( :( Wens jullie veel sterkte!

20. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis mis bij mij... Mn baarmoeder is leeg. Apart hoor, ik hoopte toch stiekem nog ergens op. Maar gelukkig nu toch duidelijkheid over hoe of wat. We gaan er gewoon weer voor... Het scheelt denk ik wel dat ik het vruchtje nooit heb gezien, als je wat verder bent en je ziet echt dat je zo'n klein 'garnaaltje' verliest dan lijkt met het een stuk moeilijker.

Linda86 hoe is het bij jou afgelopen??

liefs

Deel Deze Pagina