Helder rood bloed verloren!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Hey meis
    Ik ben bij mijn vorige zwangerschap in de 12e week veel bloed verloren en dat een week lang zelfs met druppels in de wc etc.
    Ik heb nu een zoontje van bijna 4 eraan over gehouden, dus het hoeft niet iets verschrikkelijks te zijn, maar ik snep heel erg goed dat je enorm bent geschrokken.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ach meis toch, sterkte hoor en dikke knuffel!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier is 't helaas ook niet goed :(

Gisterenochtend hadden we een echo en alles zag er supergoed uit, ik was 12 weken en 5 dagen zwanger. Superblij zijn we naar de stad gereden om gelijk wat babyspulletjes te kopen. Eenmaal thuis kreeg ik ineens ontzettend last van krampen, echt alsof ik weeën had. Dus wij weer de vk gebeld, en die zei dat we meteen konden komen. Weer een echo gehad en toen was 't hartje gestopt. 't Kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik had echt niet verwacht dat 't nog mis zou gaan, nu we (voor ons gevoel) al zo ver waren.
    Gisteren en vandaag ben ik al best veel bloed verloren, dus de vk gaat er van uit dat het er één deze dagen allemaal zelf uitkomt. En anders moet ik vrijdag naar 't ziekenhuis voor een curretage.
    Ik mis onze baby'tje en het zwanger zijn zooooo erg!

En 't ergste van alles vind ik dat mijn vriend nu liever een paar jaar wil wachten voordat we weer beginnen voor een brusje van Milan. Deze zwangerschap was ongepland (wel ontzettend welkom natuurlijk!) en mijn vriend wil ons oude plan (ik eerst afstuderen, omdat ik 2 studies volg gaat daar nog wel een jaar of 4 overheen) weer oppakken.

4. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Linda dat is echt verschrikkelijk voor jullie. Denk je verlost te zijn van je onzekerheid.. Blij dat alles goed is... En dan krijg je alsnog een mk. Meid ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
    Wens jou en je vriend heel veel sterkte om dit te verwerken. Misschien is het een eerste reactie van je vriend..
    En het is tenslotte jouw studie. Als jij denkt dat je het kunt combineren of dat een baby voor gaat dan draait hij misschien wel weer bij..

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Dankje! :) Ik ga er iig nog met mijn vriend over praten over een paar weken, nu kan ik dat echt nog niet.

Ik had helemaal over jou vorige berichtje heen gelezen, sorry! Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen. Idd misschien maar beter dat je 't nooit hebt gezien, maar 't blijft hoe dan ook supererg. Ik hoop dat jullie snel weer een positieve test in handen hebben en dat jullie deze mk een plekje kunnen geven! Liefs, Linda

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ach jeetje Linda, wat een teleurstelling na zo'n goede echo.
    Heel veel sterkte meis en dikke knuffel!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Sallie en Linda, wat een verdrietig nieuws :(, allebei heel veel sterkte!
    Linda, dat moet wel een klap voor jullie geweest zijn, als je het ene moment nog een prima echo hebt en zo kort daarna gaat het mis.
    Ik had zo gehoopt dat het allemaal vals alarm was voor jullie. Nogmaals sterkte!

Deel Deze Pagina