Ik begon met een "flinke" buik met 10 weken. Iedereen zag al dat ik zwanger was zonder wat te zeggen. Nu ben ik bijna 16 weken en kan niet zeggen dat mijn buik veel meer is gegroeid. Ik dacht ook met 12 weken al een soort gekriebel te voelen. (3e zwangerschap!) Maar kan niet zeggen dat dat sterker is geworden. Ik voel het soms heel licht, 3 keer per week. Maar het zijn nog geen kleine schopjes geworden ofzo. Gek, lijkt net of de tijd stil staat en er even niks gebeurd daarbinnen.... Misschien ben ik gewoon ongeduldig.
Ik had precies zoals jou ook al heel vroeg een flinke buik Die trouwens wel gewoon door is blijven groeien Sinds vorige week voel ik af en toe schopjes Het begint steeds duidelijker te worden De placenta ligt achter en mini zit in stuit Het is trouwens mijn 4e zwangerschap Ik zou me niet te veel zorgen maken Al had ik ook verwacht dat ik mini sneller zou gaan voelen dan met de vorige zwangerschap !
Hoi Dot, Heel herkenbaar. Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik voelde die kriebels ook al vanaf krap 12 weken en ze bleven heel lang eigenlijk precies hetzelfde. Ik had (heb) ook heel sterk het idee van wanneer komen die schopjes nou. Ik heb nu sinds een paar dagen dat ik vind dat het iets anders voelt, maar ook absoluut nog geen schopjes. Ik denk dat dit normaal is. Je kindje is natuurlijk ook nog erg klein. Het feit dat jij nu heel gevoelig bent en zijn beweginkjes al zo vroeg merkt, maakt niet dat je kindje ook ineens gigagespierde dijtjes heeft en harder kan trappen . Hij/zij moet de spieren vast gewoon nog even wat verder ontwikkelen.