Helder rood bloedverlies 6+4, dreigende miskraam?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JessicaLJ, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik wil even reageren op de reacties waarin word gezegd zolang je geen krampen hebt is er vast niets aan de hand..( wil je natuurlijk ook niet bang maken maar realistisch zijn)
    Ik kreeg op een vrijdag bloedverlies en uiteindelijk is maandags de miskraam doorgezet.
    Ik kreeg op maandag pas buikkrampen heb dus 3 dagen alleen gebloed het zegt dus echt niets!! Helaas.....
    Maar deze zwangerschap ook ontzettend veel bloed verloren met 9.4 weken en zie banner het gaat nog steeds goed☺

Het is dus echt 50/50 kans zoals vele al zeggen. Hoop heel erg voor je dat het goed blijft gaan!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hier bloed verlies, eerst bruin toen rood... Met 7.5. Toch kloppend hartje. Tussen door bleef bloeden 3 echo's gehad, 3de was t mis, hartje gestopt...
    Geen pijn, geen klachten geen helemaal niks... Ik duim voor jullie

3. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Sommige doen me goed, andere doen me weer laten twijfelen.
    Maar dat is logisch, 50/50 is het nog steeds!

Wat me vanochtend wel opviel, dat ik misselijk was en dat mijn borsten pijn doen. Het waren eerder alleen mijn tepels. Dan zou je dus zeggen dat de symptomen toe nemen i.p.v. afnemen.

Morgen.. bijna.. hopelijk heb ik dan meer zekerheid en kan ik Jullie 's middags positief nieuws geven!

4. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

5. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Heel veel succes vandaag!! Ook ik hoop op goed nieuws!

Hier trouwens ook bloedverlies gehad bij bijna 7 weken, nu 12 weken zwanger en kleine doet het gelukkig nog goed!

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Heel veel succes vandaag. Hier met 6.5 week ook loonverlies gehad en het was zo veel dat de vk bang was dat het mis ging, echo gehad en alles was goed. Hoop voor jou ook dat je een goede afloop heb. Zal voor jullie duimen

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier gisteren ook wat roze verlies gehad met 6wk0dg, vk gebeld en stelde me gerust. Ze kunnen idd weinig doen maar zolang er niet meer bloedverlies en krampen komen is er altijd hele goede hoop. Maar des te spannender is nu ineens de echo deze week...

Hoop op goed nieuws vanmiddag, succes! x

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Succes meid! Ik hou je topic in de gaten.. hopelijk goed nieuws!

9. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

heel veel succes vandaag! Hopen op goed nieuws xx

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Succes vanmiddag!!

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Succes vanmiddag Hoelaat moet je

12. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Volgende week maandag terug..
    Was nu nog geen hartslag zichtbaar.. Ze neigt meer naar dat ik minder ver ben dan een miskraam.. het vrucht zakje in vergelijking met het vruchtje was goed.. en zou overeenkomen als ik een week minder ver zou zijn. Bloeding was geen verklaring voor maar zou dan wel de innesteling kunnen zijn geweest.. volgende week maandag moet er sowieso hartslag zichtbaar zijn, anders is het gestopt met groeien en dus een miskraam.

Ben dus eigenlijk nog niet veel wijzer.. maar het positieve is wel dat het in vergelijking mooi overeenkomt en het wel zou kloppen met mijn lange cyclus. (26-34-zwanger) Ander zou het zakje groter zijn geweest en het vruchtje kleiner, dan had ze kunnen zeggen dat het mis was. Maar ze is positief, de verhouding klopt met elkaar!

Volgende week maandag dus zekerheid, tot die tijd.. afwachten en duimen!

Bijgevoegde bestanden:

13. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    gelukkig toch deels positief nieuws.. op naar volgende week! Zal een lange week worden voor je.

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Jeetje, wat spannend! Het klinkt in ieder geval positief!

15. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Jeetje wat spannend! Wel fijn dat het positief is. Hopelijk maandag meer duidelijkheid!

16. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor nu klinkt het toch nog wel een beetje positief, of niet? :) Ik hoop echt voor je dat het goed zit, hou je ons op de hoogte? Sterkte! x

17. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Het gaat meer naar het positieve, als naar het negatieve..
    Maar ik ben pas "gerustgesteld" als ik volgende week maandag het hartje zie kloppen! Nog een week vol spanning, maar zolang ik niet heftig ga bloeden en krampen krijg, houd ik de moed erin! 🍀♡

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Komt ze weer... helaas niet positief.. Mij schatte ze ook korter in.. Ik mocht op vroege echo ivm buikoperatie en vergrote kans op bbz. (was gelukkig niet aan de orde) maar tijdens deze echo zei ze (die was met rond jou termijn, je bent een stuk korter zwanger.. Dit terwijl ik 90% zeker wist dat ik verder was..
    Het vervolg heb je gelezen... bloedverlies, helderrood, zonder krampen, zonder pijn, 3 goede echos met hartje en al.. en toch miskraam met 8.5 Ik duim dat het bij jullie anders is!

19. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg. Ik duim voor je.

Hier een positief verhaal mbt bloedingen. Ik heb mijn vorige zwangerschap vanaf week 5 bloedingen gehad. Behoorlijke heftige bloedingen ook. Soms meermalen per week, soms een paar weken rustig. Maar tot aan het eind doodeng. Ik voelde dochter ook nauwelijks, ze bewoog weinig enzo.
    Achteraf heeft mijn placenta het niet helemaal goed gedaan, vandaar de bloedingen, dochter die dysmatuur ter wereld kwam en de weinige bewegingen. Ik vond het niet leuk om zwanger te zijn, zoveel stress, elke keer de vraag of het nog goed zat. Maar bloedverlies zegt gelukkig niet altijd alles :)

Inmiddels wordt dochter over een paar maanden 2. Een heerlijk meisje, pittige tante. Ze doet het super.

Ik hoop voor jou dat het ook allemaal goed komt. Sterkte, want het zal een spannende week zijn.

20. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Ik hoop dat het hier inderdaad anders is!
    Ik bloed overigens niet meer, het is bij die ene keer gebleven, dus niet meerdere dagen achter elkaar gelukkig!
    Nu dacht ik zelf ook minder ver te zijn dan de normale berekening vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dit omdat mijn cyclus laatste keer 34 dagen was (6 dagen verschil met normaal 28 dagen) en ik op 4 januari nog een negatieve test had en op 5 januari een positieve. De bloeding zou dan dus een innesteling geweest kunnen zijn. Het klinkt voor mij vrij "logisch" nu ik het zo schrijf. Maar het is puur afwachten. Als het hartje klopt volgende week, ben ik zeker gerust gesteld! Dan is het vruchtje gegroeid en klopt het qua berekeningen en symptomen. 🍀

Deel Deze Pagina